Content Marketer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BEANS UNITED, agentie de inbound marketing active.


Vezi toate job-urile Content Marketer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Media - Jurnalism active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Publicitate - Agentii publicitate active pe Hipo.ro

Angajator: BEANS UNITED, agentie de inbound marketing
Domeniu:
  • Marketing
  • Media - Jurnalism
  • Publicitate - Agentii publicitate
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.08.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Agenția Beans United a luat naștere din nevoia de a crea un alt fel de marketing, unul care nu este intruziv, nu întrerupe oamenii din activitatea lor ci le oferă o experiență remarcabilă în fiecare moment din procesul de cumparare în care se află.

    A face marketing în 2016 înseamnă mai mult decat un mesaj puternic difuzat unei audiențe specifice sau obținerea unor premii de creativitate. Cumpărătorii simt din ce în ce mai mult presiunea advertisingului iar receptivitatea lor scade.

    Beans United este prima agenție din Romania care implementează metodologia de inbound marketing creată de fondatorii ei de la Hubspot :

    Attract (atragerea vizitatorilor)
    Convert (convertirea vizitatorilor în leaduri)
    Close (închiderea leadurilor în clienti)
    Delight (transformarea clienților în ambasadori de brand).

    In calitate de parteneri Hubspot, îmbinăm creativitatea si know how-ul cu infrastructura de marketing necesară derulării unor campanii de succes : Hubspot Software, utilizat de peste 11 500 de companii în 70 de țări.

    De ce Inbound Marketing

    Procesul de achiziție prin care trece cumpărătorul a evoluat. Dacă companiile dețineau controlul informației prin intermediul reprezentanților de vânzări și al mass mediei, astăzi consumatorii controlează informația, prin intermediul tuturor canalelor pe care le pot accesa online.

    Abundența informațiilor și consumul fragmentat al acestora a dus la lipsa atenției depline a consumatorului. Astfel, tehnicile intruzive de marketing nu mai funcționează : 84% din vizitatori părăsesc un site datorită bannerelor publicitare, în timp ce 86% din oameni schimbă canalul TV în timpul pauzelor publicitare.

    Alternativa : Inbound Marketing

    - atrage consumatorul către produs în loc să împingă produsul către consumator (Pull vs. Push Marketing)
    - caștigă atenția consumatorului în loc să o cumpere prin publicitate (comunicarea pornind de la nevoile consumatorului)
    - folosește conținutul pentru a atrage si converti consumatorii în leaduri și clienți (content marketing)
    - se bazează pe educarea consumatorilor și crearea de relații de durata cu aceștia

    Inbound marketing = marketingul pe care consumatorii și-l doresc

    Cerinte

    - sa inteleaga rolul content marketingului in filosofia de inbound marketing
    - sa aiba o gandire creativa si in acelasi timp structurata pentru exprimarea clara a conceptelor
    - sa aiba experienta in crearea diferitelor tipuri de continut (articole de blog, comunicate, whitepapers, ebooks, etc)
    - sa inteleaga indicatorii de peformanta ai continutului si sa stie sa foloseasca sistemele de analytics pentru imbunatatirea rezultatelor
    - sa cunoasca tehnicile editoriale specifice continutului online, formatarea textului, fluenta discursului, etc
    - sa fie un bun comunicator nu doar in scris ci si in relatiile publice, sa fie activ in comunitatile online si retele sociale, pentru a-si putea amplifica mesajul

    Responsabilitati

    - realizarea strategiei de continut in functie de nevoile consumatorilor (Buyer Personas) si etapa in care se afla in procesul de achizitie
    - crearea planningului editorial
    - redactarea de articole de blog, ebooks, whitepapers si alte formate de continut, pentru industrii diferite
    - realizarea conceptului de comunicare in social media si interactionarea in retelele sociale
    - crearea briefului pentru realizarea grafica a continutului
    - dezvoltarea continutului pentru lead nurturing (email)
    - urmarirea si imbunatatirea indicatorilor de performanta ai continutului (timpul de vizualizare, CTR, bounce rate, vizite, leaduri, etc)

    Alte informatii

    Este singurul loc in care poti face cu adevarat content marketing, Beans United fiind prima agentie de inbound marketing din Romania care adopta procesul Hubspot : Attract (atragerea vizitatorilor), Convert (convertirea vizitatorilor in leaduri), Close (inchiderea leadurilor in clienti) si Delight (transformarea clientilor in ambasadori de brand).

    Vei beneficia de training in inbound marketing pentru alinierea experientei tale la filosofia de inbound marketing. Vei obtine o certificare internationala in inbound marketing.

    Vei interactiona cu cei mai buni specialisti in content marketing si vei avea acces la resurse pentru dezvoltarea continua pe care ti-o doresti.

    Vei avea ocazia sa iti pui amprenta asupra dezvoltarii online a unor companii de succes.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (49)