Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Specialist Colectare
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Credit Europe Bank (Romania) active.Vezi toate job-urile Specialist Colectare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Credit Europe Bank (Romania) |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 19.01.2017 |
Remote work: | On-site |
Credit Europe Bank Romania asigură o gamă largă de produse şi servicii către persoane fizice, IMM-uri şi corporaţii, prin intermediul unei reţele alcătuite din 57 de sucursale, agenţii şi puncte de lucru, precum şi prin canale alternative de distribuţie: ATM-uri, POS-uri, servicii de Internet şi Phone Banking.
Mai multe informaţii despre produsele şi serviciile băncii puteţi găsi la www.crediteurope.ro, www.cardavantaj.roprecum
În 2013 Credit Europe Bank (România) S.A. a aniversat 20 de ani de prezenţă pe piaţa locală. Membră a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, banca activează încă din 1993 sub titulatura Banca de Credit Comercial şi Industrial, ulterior ca Finansbank (2000) şi apoi, din 2007, în urma unui proces de rebranding, sub numele de Credit Europe Bank România.
Mai multe informaţii despre produsele şi serviciile băncii puteţi găsi pe www.crediteurope.ro; www.cardavantaj.ro si www.optimocard.ro
- Experienta anterioara pe o pozitie similara minim 1 an;
- Orientare catre client;
- Excelente calitati de comunicare, negociere, persuasiune;
- Capacitate analitica si atentie la detaliu;
- Capacitate de a lucra sub presiune;
- Spirit de echipa;
- Cunostinte de limba engleza;
- Studii medii.
- Recuperarea debitelor restante de la clienti persoane fizice, conform termenelor si procedurilor departamentale, actionand politicos si eficient;
- Telefoneaza/preia apelurile clientilor restantieri pentru a recupera sumele datorate de acestia;
- Informeaza si instruieste clientii in legatura cu metodele de plata, scadentele de plata, valoarea ratelor lunare;
- Solutioneaza eventualele reclamatii telefonice formulate de catre clientii cu care interactioneaza si depune toate eforturile necesare, colaborand cu colegii din departament;
- Ia decizii si face intelegeri de plata tinand cont atat de interesele bancii, cat si de nevoile clientului;
- Colaborareaza cu sucursalele, alte departamente si echipe pentru a solutiona orice problema legata de efectuarea platilor de catre clienti;
- Mentine sub observatie istoricul platilor clientilor;
- Aplica procedurilor legate de colectarea debitelor.
Perioada contractuala determinata - 12 luni
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
DUTCH Speaker - Customer support specialist Aplica fara CV | |
Biolog/Biochimist/Chimist- Specialist aplicații BUCURESTI, Cluj Napoca, | |
Customer Experience Specialist with German (Hybrid) Hybrid | |
Vezi job-uri similare (118) |
Raporteaza eroarea la