Asistent Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamland active.


Vezi toate job-urile Asistent Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 02.10.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate;
    - Experienta de minim 1 an pe un post similar;
    - Cunoştinţe avansate de limba engleza
    - Cunostinte de limba maghiara constituie avantaj;
    - Cunoştinţe de operare PC (MS Office).
    - Abilitati de comunicare si organizare cat si lucru cu documente.


    Responsabilitati

    - Preluarea si si directionarea apelurilor telefonice sau a mesajelor;
    - Asigurarea fluxului de corespondenta interdepartamental;
    - Redactarea documentelor pentru echipa de management
    - Mentinerea evidentei si distribuirea de documente tip specifice departamentului Administrativ;
    - Tine evidenta materialelor de protocol, a rechizitelor, participa la stabilirea necesarului de rechizite, transmite catre furnizori comenzile de papetarie, birotica, alte consumabile.
    - Intampinarea vizitatorilor, sirealizarea activitatii de protocol.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (33)