Benefits Admin

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Benefits Admin active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.07.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    Clientul nostru creeaza noi posibilitati pentru ca tehnologia sa aiba un impact semnificativ asupra oamenilor, companiilor, guvernelor si societatii. Aducand impreuna un portofoliu ce cuprinde servicii, software si infrastructura IT pentru a deservi mai mult de 1 miliard de clienti din peste 170 de tari din lume, compania livreaza solutii tehnologice ce aduc plus valoare afacerilor clientilor.

    Cerinte:
    - Minim 2 ani experienta profesionala, dintre care 1 an in domeniul Resurselor Umane;
    - Cunoasterea sistemului ERM si a proceselor asociate acestuia;
    - Intelegerea mediului de lucru companiei si abilitatea avansata de a naviga pe portalul specific;
    - Cunoasterea politicilor de Resurse Umane specifice tarii si a procedurilor de interactionare cu celelate functiuni Resurse Umane;
    - Cunoasterea sistemelor si aplicatiilor de Resurse Umane;
    - Cunoasterea proceselor si timpilor limita de raspuns in relatia cu tertii;
    - Aptitudini generale de lucru cu computerul (Sistemul de operare – Windows XP), experienta in lucrul cu aplicatiile MS Office: Excel, Outlook;
    - Cunostinte fluente de limba engleza.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    - Managementul dosarelor de personal;
    - Managementul datelor pentru procesele standardizate de resurse umane;
    - Suport administrativ pentru gestionarea programelor locale de beneficii;
    - Rezolvarea la nivel de tara a cazurilor primite prin sistemele specifice din companie (ContactHR);
    - Gestionarea proceselor de HR conform legislatiei locale (diverse rapoarte);
    - Suport pentru managerul de resurse umane (maxim 10% din timpul total de lucru).

    Cod Anunt: 210616LP

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (83)