Analist Financiar Teach for Romania
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Teach for Romania active.Vezi toate job-urile Analist Financiar Teach for Romania active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Fundatii - Voluntariat - ONG active pe Hipo.ro |
Angajator: | Teach for Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 21.07.2016 |
Remote work: | On-site |
Teach for Romania este o organizație non-guvernamentală, parte din rețeaua globală Teach for All, care caută și pregătește oameni valoroși, cu sau fără experiență anterioară de predare, pentru a deveni profesori în învățământul de stat, pentru copiii din medii vulnerabile.
Căutăm oameni cu potențial dovedit de leadership și care sunt puternic motivați să producă schimbări pozitive și să contribuie la educația publică din România. Acei oameni dornici să devină pentru cel puțin doi ani un educator/învățător/profesor care inspiră și un agent de schimbare în educație pe termen lung. Dacă îți dorești să te implici în educație, te așteptăm alături de noi.
• Studii în domeniul contabilității și finanțelor;
• Experiență de lucru relevantă cerințelor rolului (minim 2ani);
• Abilități excelente de lucru în Microsoft Office (obligatoriu Microsoft Excel) și de analiză financiară;
• Abilități excelente de organizare, planificare și management al timpului (încadrare în termene limită și respectarea planurilor);
• Gândire strategică, critică și analitică;
• Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu sau avansat.
• Autonomie și asumarea responsabilității conform cu cerințele rolului;
• Disponibilitate și dorință de a excela într-un mediu de lucru provocator, antreprenorial, orientat către rezultate;
• Înțelegerea viziunii și misiunii organizației precum și identificarea cu valorile Teach for Romania;
Management financiar
• procesarea extraselor de bancă și ștatului de plată;
• gestionarea bazei financiare de date a organizației;
• asigurarea unei pregătiri constante pentru audit;
• gestionarea relației cu auditorii și contabilii;
• reconcilierea veniturilor ( sponsorizări și 2%)
• analiza și gestionarea circuitului financiar
• analiza registrului jurnal, inclusiv venituri, cheltuieli și bilanț;
• realizarea bugetelor și rapoartelor lunare și anuale împreună cu directorii de departamente;
Contabilitate primară și politici contabile
• contabilitatea registrului de casă;
• contabilitatea notelor de intrare-recepție (nir-uri);
• întocmirea deconturilor de cheltuieli;
• întocmirea de dispoziții de plată/încasare către casierie;
• completarea de chitanțe;
• crearea și implementearea politicilor contabile ale organizației;
Juridic și Relații angajați
• gestionarea actelor și documentației organizației;
• gestionarea colaborării cu avocații organizației;
• îndeplinirea atribuțiilor operaționale în raport cu instituțiile publice;
• administrarea plăților și modificărilor contractelor de muncă ale angajaților
• pontaj lunar și evidența concediilor
Raportări
• realizarea raportării financiare către finanțatorii principali;
• realizarea analizelor financiare situaționale ( raport intern lunar; cashflow; analiză venituri și cheltuieli)
• bugetare anuală
Trimite-ne un CV și o scrisoare de motivație pe adresa recrutare@teachforromania.ro până pe data de 26 iunie 2016, 23:59 p.m. , cu titlul: Nume_Analist_Financiar_TeachforRomania
Pentru fiecare din etapele de selecție vor fi contactate doar acele persoane care au
trecut de etapele anterioare!
• 27.06 - Evaluarea CV-urilor și a scrisorilor de motivație
• 28-29.06 - interviuri telefonice
• 30.06-01.07 – interviuri finale și ofertare
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Sesiune de cariera: Introducere in Finante, Marketing si Sales sustinut de BAT Romania Aplica fara CV | |
BACK-OFFICE ANALYST with ITALIAN - On Site - Bucharest Aplica fara CV | |
Volunteer wanted for DevTalks Romania [PAID] BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (332) |
Raporteaza eroarea la