Customer Service Representative

Angajator: Mellon Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    Mellon Romania, a subsidiary of Mellon Technologies and member of Mellon Group of Companies, was founded in 2001 in Bucharest. Our offering consists of specialized technological solutions and value added services, to serve the increasing needs of financial institutions and organizations with strong consumer transactions business, such as Retail Banks, Public Utilities, Telecommunications Providers and large Private Companies.

    Cerinte

    o Student sau absolvent de studii superioare;
    o Minim 6 luni experienta in domeniul Servicii cu Clientii;
    o Cunoştinţe de MS Office (Word, Excel);
    o Excelente abilităţi de comunicare;
    o Orientat spre rezultate;
    o Persuasiune, creativitate, spontaneitate, spirit de echipă, flexibilitate.

    Responsabilitati

    -Să răspundă apelurilor telefonice în concordanţă cu cerintele stabilite pentru acest tip de serviciu;
    -Sa se asigure ca apelurile raspunse sunt tratate cu promptitudine si acuratete, conform instructinilor superiorului direct.
    -Să prezinte și să promoveze prin telefon serviciile societății, în mod responsabil, respectând scenariile de apel și procedurile interne;
    -Să furnizeze informații esențiale, clare și corecte despre societate și produsele acesteia.

    Alte informatii

    -Ai un venit lunar motivant, care include salariu fix si bonuri de masa;
    -Desfasurarea activitatii intr-un mediu de lucru placut, utilat modern si menit sa te ajute in desfasurarea activitatii zilnice;
    - Vei face parte dintr-o echipa tanara si dinamica si vei avea tot suportul in derularea activitatii tale.