Assistant Manager Managing Partner

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Contexpert active.


Vezi toate job-urile Assistant Manager Managing Partner active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Contexpert
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Management - Consultanta
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 10.07.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Membra a HLB International, Contexpert este o companie de top din Romania care ofera inca din 1996, servicii de contabilitate, consultanta fiscala, audit, inventariere, salarizare si administrare de personal (locul 5 in topul companiilor de contabilitate din Bucuresti, potrivit CECCAR).

    Creata in 1969, HLB este o retea internationala dinamica de consultanta de business care serveste clienti din peste 130 de tari, cu peste 600 de birouri in lume, 1900 de parteneri si peste 17000 de profesionisti. Membrii HLB si-au construit o reputatie puternica in tarile lor si proiecteaza o identitate globala comuna, promovand expertiza locala cu performanta internationala.

    Contexpert s-a nascut in urma cu 19 ani dintr-o initiativa indrazneata si a devenit o afacere de succes prin dedicatia totala a managementului si a angajatilor sai. In prezent, Contexpert este o companie respectata in mediul de afaceri romanesc, avand un portofoliu de peste 300 de companii nationale si multinationale ce deruleaza afaceri cu cifre de piata semnificative.

    Serviciile de calitate si oamenii sunt cele mai importante resurse pentru companie. S-a investit in ei si s-a creat o structura flexibila de promovare, in care fiecare isi poate gasi calea spre dezvoltarea profesionala. Managementul companiei a ales sa puna pret pe delegarea responsabilitatilor si cresterea continua bazata pe evolutia si specializarea echipei. Drept urmare, fiecare membru din echipa este incurajat sa devina din ce in ce mai bun in ceea ce face si sa reprezinta o sursa de inspiratie pentru cei aflati la inceput de cariera.

    Cerinte

    Ce abilitati ar trebui sa aiba noul coleg?
    Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat in mod obligatoriu
    Studii superioare absolvite (experienta in management sau absolvirea ASE Bucuresti reprezinta un avantaj)
    Cursuri: secretariat, administrativ, dezvoltare personala, altele (de pereferat)
    Cunostinte foarte bune de utilizare PC
    Experienta pe o pozitie similara

    Ce profil psihologic ar trebui sa aiba colegul nostru?:
    Dinamicitate
    Echilibru emotional si auto-control
    Abilitate de a coordona multiple proiecte si sarcini simultan
    Abilitate de a gasi solutii si de a lua decizii repede si independent
    Tact si diplomatie in relatiile de munca
    Mentinerea unei atitudini pozitive
    Abilitate de a se face placut

    Responsabilitati

    Care vor fi noile task-uri?
    Crearea si actualizarea agendei Managing Partner-ului
    Asistarea Managing Partner-ului in sedintele de lucru si intalnirile de afaceri
    Oferirea de suport departamentelor de Marketing si Vanzari
    Dezvoltarea si implementarea de noi proiecte
    Primirea, distribuirea, citirea, redactarea si arhivarea corespondentei Managing Partner-ului
    Traducerea diferitelor documente pentru Managing Partner
    Asigurarea comunicarii intre Managing Partner si ceilalti angajati

    Alte informatii

    Ce oferim:
    Traininguri interne periodice
    Concursuri lunare cu premii
    Teambuilding-uri
    Petreceri ocazionale
    Posibilitatea de a-ti face prieteni intr-o echipa tanara

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (188)