Asistent Contabil - Engleza Avansat
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Prohuman active.Vezi toate job-urile Asistent Contabil - Engleza Avansat active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Prohuman |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 01.07.2016 |
Remote work: | On-site |
With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.
Cerinte
Clientul nostru este un jucator important in domeniul consultantei financiare in Romania, membru al uneia dintre cele mai mari retele multidisciplinare la nivel international, oferind servicii integrate la nivel global.
Cerinte:
- Studii superioare;
- Cunostinte avansate de limba engleza;
- Experienta minima pentru ocuparea pozitiei este de cel putin 2 ani pe pozitia de Assistant;
- Cunostinte pentru Time Management, lucru in echipa, organizare proiect;
- Cunostinte de nivel intermediar spre superior de operare cu aplicatiile MS Office, de editare de text (Word - nivel avansat), calcul tabelar (Excel - nivel intermediar-superior) si PowerPoint - nivel superior;
- Bune abilitati de comunicare interna si externa companiei;
- Bune abilitati de a lucra cu cifrele;
- Capacitate de analiza, planificare si urmarirea finalizarii unei sarcini profesionale;
- Bune abilitati de lucru in echipa si cooperare;
- Rezistenta la stres prelungit.
Responsabilitati:
- Asista departamentele in elaborarea, corectarea si executarea documentelor: EL/oferte de servicii/notificari catre clienti sau emise in numele clientilor, intocmirea corespondentei (adrese catre autoritati sau solicitari de imputernicire/reprezentare) sub directa supraveghere a consultantului, etc.;
- Redacteaza documentele celor doua departamente cu respectarea standardelor de redactare si formatare specifice companiei;
- Organizeza, gestioneaza si arhiveaza documentele aferente celor doua departamente (electronic si hard copy);
- Metține legatura cu clientii, la solicitarea consultantului, prin trimiterea documentelor necesare prin e-mail, telefon, fax sau posta;
- Monitorizeaza fluxul documentelor trimise/primite de la institutiile publice, clientii si/sau colaboratorii celor doua departamente;
- Asigura comunicarea interna (interdepartamentala, in interiorul unuia sau ambelor departamente), la solicitarea consultantului;
- Organizeaza și urmareste fluxul documentelor trimise si/sau primite si le face disponibile si usor accesibile pentru consultanti;
- Monitorizeaza si asigura implementarea contractelor cu clientii in ERP-ul companiei;
- Asigura si respecta regulile de conduita si procedurile interne ale companiei.
Beneficii:
- Pachet salarial atractiv;
- Bonusare anuala in functie de evaluarea performantei;
- Oportunitatea de a construi o cariera solida in domeniul financiar.
Cod Anunt: 250416AS
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Asistent Contabil BUCURESTI, | |
Contabil Aplica fara CV | |
ROMANIAN/ENGLISH - Game presenter online casino/ ROMANA/ENGLEZA - Prezentator jocuri tip cazino Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (133) |
Raporteaza eroarea la