Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Reprezentant magazin Germanos Bacău
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.Vezi toate job-urile Reprezentant magazin Germanos Bacău active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Orange Romania Communications |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 30.09.2016 |
Remote work: | On-site |
Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.
Studii:
◦Studiile medii finalizate.
Experienţa în muncă:
◦Preferabil 1 an experienta intr-un rol similar;
◦Bune cunostinte operare calculator (Word, Excel, navigare internet).
◦Cunostinte de baza de utilizare case de marcat electronic
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
◦Orientare către client;
◦Initiativă;
◦Soluţionarea problemelor;
◦Muncă în echipă.
SCOP: Vanzarea produselor si serviciilor oferite de companie, prin reteaua de magazine, catre clienti, respectand standardele si politicile companiei.
RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
◦Intampina clientii si le prezinta varietatea si calitatea produselor si serviciilor oferite de companie;
◦Face recomandari � in mod profesionist � privind produsele si serviciile companiei, astfel: ◦Identifica corect cererea clientului;
◦Furnizeaza inofrmatii despre produsele si serviciile companiei � legate de caracteristicile tehnice, metodele de instalare si folosinta, garantie etc.;
◦Este in permanenta la curent cu campaniile promotionale ale companiei;
◦Cunoaste permanent care este stocul magazinului;
◦Ajuta si convinge clientii sa achizitioneze produsele companiei;
asigura o ambalare corespunzatoare a produselor vandute, urmand regulile companiei;
◦Foloseste toate instrumentele oferite de companie (Intranet, sistemul de instruire e-learning etc.) pentru a fi cat mai informat posibil;
◦Pregateste corect si complet documentele necesare in vederea vanzarii produselor, in conformitate cu prevederile legale si regulile companiei (factura fiscala, bon fiscal, chitanta fiscala, certificat de garantie, contracte etc.);
◦In ceea ce priveste atributiile legate de incasarea banilor si gestiune, este responsabil de: ◦Incasarea corecta a sumelor aferente preturilor produselor, indiferent de metoda de plata;
◦Administrarea corecta si riguroasa a numerarului incasat in magazin si depunerea zilnica la banca;
◦Verificarea incasarilor zilnice cu rapoartele de vanzari;
◦Emiterea corecta a documentelor de plata, in conformitate cu legea (bon fiscal, factura atunci cand clientul solicita) si arhivarea corespunzatoare a duplicatelor;
◦Inregistrarea corecta si la timp in sistemul informatic a tuturor operatiunilor de vanzare ale magazinului;
◦Este responsabil de receptia, manevrarea (in siguranta si in interesul companiei) a produselor, depozitarea lor in locul special amenajat pentru depozitare; la receptia bunurilor verifica starea acestora si raporteaza orice defecte sau refuza receptia cand este necesar; se asigura ca produsele sunt insotite de documentele justificative (avize de insotire a marfii).
◦Pregateste documentele necesare (foi de varsamant, foi de transport) pentru depunerea banilor la banca sau la transportatorul de valori;
◦Ia parte la inventarele efectuate in magazin si semneaza de participare in documentele care certifica efectuarea inventarelor si rezultatele inventarierii (proces verbal de inventar) conform procedurilor de inventariere;
◦Vegheza permanent asupra produselor din magazin pentru a preveni orice furt sau distrugere;
◦Aprovizioneaza si aranjeaza produsele pe rafturi � de cate ori este necesar � in conformitate cu politica de mercantizare a companiei; verifica si modifica daca este necesar, preturile produselor asa cum indica compania prin persoanele responsabile;
◦Este responsabil de curatarea si pastrarea rafturilor in perfecta ordine;
◦Este responsabil de pastrarea magazinului la cele mai inalte standarde in ceea ce priveste atitudinea fata de client, tinuta personala, curatenia magazinului;
◦Inregistreaza plangerile clientilor, iar daca nu le poate solutiona, le directioneaza catre seful ierarhic superior;
◦Asimileaza permanent noi cunostinte referitoare la produsele si serviciile companiei luand parte la programele de training si dezvoltare organizate de companie;
◦Este responsabil, impreuna cu ceilalti membri din echipa magazinului, de valorile, bunurile si stocurile din magazin
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Reprezentant vanzari – corpuri de iluminat LED (zona Moldova) Aplica fara CV | |
Reprezentant tehnic vanzari – folii PVC (MOLDOVA) Posted on mart. 20, Aplica fara CV | |
Reprezentant Vanzari Telecomunicatii Arad, Bacau, Galati, | |
Vezi job-uri similare (10) |
Raporteaza eroarea la