Reprezentant magazin Germanos Bacău

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Reprezentant magazin Germanos Bacău active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Bacau
  • Actualizat la: 30.09.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    Studii:
    ◦Studiile medii finalizate.

    Experienţa în muncă:
    ◦Preferabil 1 an experienta intr-un rol similar;
    ◦Bune cunostinte operare calculator (Word, Excel, navigare internet).
    ◦Cunostinte de baza de utilizare case de marcat electronic

    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
    ◦Orientare către client;
    ◦Initiativă;
    ◦Soluţionarea problemelor;
    ◦Muncă în echipă.

    Responsabilitati

    SCOP: Vanzarea produselor si serviciilor oferite de companie, prin reteaua de magazine, catre clienti, respectand standardele si politicile companiei.

    RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
    ◦Intampina clientii si le prezinta varietatea si calitatea produselor si serviciilor oferite de companie;
    ◦Face recomandari � in mod profesionist � privind produsele si serviciile companiei, astfel: ◦Identifica corect cererea clientului;
    ◦Furnizeaza inofrmatii despre produsele si serviciile companiei � legate de caracteristicile tehnice, metodele de instalare si folosinta, garantie etc.;
    ◦Este in permanenta la curent cu campaniile promotionale ale companiei;
    ◦Cunoaste permanent care este stocul magazinului;


    ◦Ajuta si convinge clientii sa achizitioneze produsele companiei;
    asigura o ambalare corespunzatoare a produselor vandute, urmand regulile companiei;
    ◦Foloseste toate instrumentele oferite de companie (Intranet, sistemul de instruire e-learning etc.) pentru a fi cat mai informat posibil;
    ◦Pregateste corect si complet documentele necesare in vederea vanzarii produselor, in conformitate cu prevederile legale si regulile companiei (factura fiscala, bon fiscal, chitanta fiscala, certificat de garantie, contracte etc.);
    ◦In ceea ce priveste atributiile legate de incasarea banilor si gestiune, este responsabil de: ◦Incasarea corecta a sumelor aferente preturilor produselor, indiferent de metoda de plata;
    ◦Administrarea corecta si riguroasa a numerarului incasat in magazin si depunerea zilnica la banca;
    ◦Verificarea incasarilor zilnice cu rapoartele de vanzari;
    ◦Emiterea corecta a documentelor de plata, in conformitate cu legea (bon fiscal, factura atunci cand clientul solicita) si arhivarea corespunzatoare a duplicatelor;
    ◦Inregistrarea corecta si la timp in sistemul informatic a tuturor operatiunilor de vanzare ale magazinului;

    ◦Este responsabil de receptia, manevrarea (in siguranta si in interesul companiei) a produselor, depozitarea lor in locul special amenajat pentru depozitare; la receptia bunurilor verifica starea acestora si raporteaza orice defecte sau refuza receptia cand este necesar; se asigura ca produsele sunt insotite de documentele justificative (avize de insotire a marfii).
    ◦Pregateste documentele necesare (foi de varsamant, foi de transport) pentru depunerea banilor la banca sau la transportatorul de valori;
    ◦Ia parte la inventarele efectuate in magazin si semneaza de participare in documentele care certifica efectuarea inventarelor si rezultatele inventarierii (proces verbal de inventar) conform procedurilor de inventariere;
    ◦Vegheza permanent asupra produselor din magazin pentru a preveni orice furt sau distrugere;
    ◦Aprovizioneaza si aranjeaza produsele pe rafturi � de cate ori este necesar � in conformitate cu politica de mercantizare a companiei; verifica si modifica daca este necesar, preturile produselor asa cum indica compania prin persoanele responsabile;
    ◦Este responsabil de curatarea si pastrarea rafturilor in perfecta ordine;
    ◦Este responsabil de pastrarea magazinului la cele mai inalte standarde in ceea ce priveste atitudinea fata de client, tinuta personala, curatenia magazinului;
    ◦Inregistreaza plangerile clientilor, iar daca nu le poate solutiona, le directioneaza catre seful ierarhic superior;
    ◦Asimileaza permanent noi cunostinte referitoare la produsele si serviciile companiei luand parte la programele de training si dezvoltare organizate de companie;
    ◦Este responsabil, impreuna cu ceilalti membri din echipa magazinului, de valorile, bunurile si stocurile din magazin

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Remote

    Aplica fara CV
    Arad, Bacau,

    Arad, Bacau, Galati,

    Vezi job-uri similare (10)