Business Process Consultant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Business Process Consultant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Iasi
  • Actualizat la: 02.09.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Căutam un coleg implicat și orientat către rezultate care să integreze departamentul nostru de Payroll!



    Candidatul ideal:
    - Experiență relevanță de lucru în domeniu-minim 3 ani (managementul calității, aplicarea instrumentelor și metodologiilor de rezolvare a problemelor, implicarea in proiecte cu rezultate tangibile);
    - Cunoașterea principiilor și instrumentelor de imbunătătire a proceselor (selecție, aplicare și formare);
    - Cunoștințe de limbă franceză (minim B2);
    - Abilităti de evaluare și de analiză (procese, probleme, etc.);
    - Capacitate de gestionare eficientă a timpului și de prioritizare a task-urilor în funcție de gradul de importantă și urgentă;
    - Excelente abilități de comunicare și relaționare;
    - Capacitate de ascultare activă în cadrul comunicării;
    - Spirit de observatie și atenție sporită la detalii;
    - Disponibilitate la deplasări ocazionale în Franța, Chișinău, Iași, București.

    Responsabilitati

    -Studiază structurile, metodele, sistemele și procedurile existențe în cadrul echipei;
    -Analizează procesele de lucru, sintetizează observațiile sale și preconizează rezultatele;
    -Propune îmbunătățiri de eficientizare a procesului;
    -Instruiește angajații privind noile metode de lucru (tehnic și operațional);
    -Se asigură că există indicatori pentru măsurarea eficienței noilor metode;
    -Se asigură în mod constant că metodele de îmbunătățire respectă un buget optimizat (costul estimat al investiției).

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Formare la nivelul companiei și internaţional;
    - Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    - Pachet salarial și mediu de lucru atractive.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (258)