Administrative Support Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Administrative Support Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 02.09.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Cerințe:




    - Experiență profesională de minim 1 an în domeniul turismului/ agenții de voyage/ organizare deplasări - reprezintă un avantaj;



    - Experiență profesională de minim 1 an în domeniul administrativ-secretariat – constituie un avantaj;



    - Nivel avansat de limba engleză și franceză;



    - Cunoștințe de utilizare a pachetului Microsoft Office și a altor platforme specifice;



    - Bune abilități de comunicare și adaptabilitate la interlocutori și situații noi.

    Responsabilitati

    Avem nevoie de o persoană exigentă, organizată, riguroasă, și cu spirit de inițiativă pentru a se alătura departamentului nostru din Iași.

    Responsabilități principale:




    - Organizarea deplasărilor la saloane, turnee și vizite de teren pentru toți angajații departamentelor vizate (în funcție de planificarea lunară): validarea traseelor, rezervări mașini/ hotel, validare și înregistrare costuri și documente justificative etc.;



    - Realizarea unui raport de geo-localizare a achizitorilor din Franța, confruntând informațiile de pe GPS cu informațiile trecute în raportul lor de activitate, și introducerea acestor date în SAP;



    - Tratarea tuturor cererilor de integrare a noilor salariați în cadrul departamentelor vizate: documente specifice, cereri de material informatic, telefon, mașină, avans deplasări etc.

    Alte informatii

    Și pentru că valorificăm dorința de a învăța, oferim următoarele beneficii:



    - Training-uri atât în străinătate cât și în țară;


    - Dezvoltarea carierei prin acces la oportunități interne, feedback și coaching din partea responsabililor direcți;


    - Mediu de lucru tânăr, dinamic și de succes;


    - Pachet salarial atractiv.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Iasi,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (19)