Tehnician IT

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Tehnician IT active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Inginerie
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 02.09.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Suntem interesați să descoperim talent și pasiune pentru domeniul IT. Căutăm un coleg care să ofere asistentă informatică și tehnică tuturor utilizatorilor noștri.
    Te identifici? Te așteptăm « să vorbim IT » !



    Competențe tehnice necesare:
    - WINDOWS (2008 Server, PRO 7);
    - Office 365;
    - Hardware (server, desktop);
    - Active Directory;
    - OSI System;
    - Certificări Microsoft, CISCO, constituie un avantaj;



    Profilul ideal:
    - Capacitatea de a stabili diagnosticul la distanță (PDR, LogMeIn, VNC, TeamViewer, etc.);
    - Capacitatea de a oferi asitenta utilizatorilor în situații de criză;
    - Cunostinṭe de limbă franceză la nivel începător (minim A2) și limbă engleză la nivel mediu (minim B1);
    - Foarte bună capacitate de organizare și prioritizare taskuri;
    - Bune abilități de comunicare;
    - Spirit de echipă;
    - Permis de conducere –avantaj.





    Responsabilitati

    - Asigură suport informatic pentru utilizatorii societătii, cât și ai clientului francez;
    -Tratează toate incidentele tehnice prin intermediul sistemului de ticketing – GLPI;
    - Garantează fiabilitatea infrastructurii informatice a site-ului (stații de lucru, servere, echipamente de rețea)
    - Asigură configurarea initială și funcționarea ulterioară a tuturor stațiilor de lucru;
    - Respectă procedurile de lucru;
    -Participă la redactarea procedurilor informatice;
    - Gestionează și menține parcul de sisteme informatice cu realizarea unei inventarieri periodice;
    - Răspunde de păstrarea confidentialitătii informațiilor și a documentelor legate de societate;
    - Propune proiecte de imbunătătire a activitătii departamentului;

    Alte informatii

    Beneficiile noului coleg:
    - Salariu atractiv;
    - Mediu de lucru dinamic, în cadrul unei colectiv profesionist și motivat;
    - Training on-the-job la nivel național și internațional.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Iasi,