Casier-Info relatii clienti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Therme Bucuresti active.


Vezi toate job-urile Casier-Info relatii clienti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Turism active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Therme Bucuresti
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Turism
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.11.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Therme Bucuresti este cel mai mare centru termal de wellness si entertainment din Europa, construit greenfield, pe un areal de 250.000 de mp, avand o suprafata totala de peste 30.000 mp. Odata cu deschiderea centrului Therme Bucuresti, capitala a devenit al doilea cel mai mare oras termal din Europa, dupa prima si cea mai veche capitala termala atestata istoric: Roma. Investitia în Therme Bucuresti este realizata de A-HEAT GROUP AG, concern cu sediul în Viena.
    Therme Bucuresti gazduieste cea mai mare si variata gradina botanica a Romaniei ce include peste 800.000 plante, cel mai mare sistem de tobogane din Romania cu o lungime totala de 1.5 km, 8 piscine, 6 saune tematice, 3 restaurante. Centrul este impartit in 3 zone distincte: The Palm- zona perfecta pentru relaxare, Elysium- locul rasfatului tropical si Galaxy, zona dedicata distractiei, pentru intreaga familie.

    Cerinte

    Cautam persoane entuziaste, prietenoase atat cu oamenii, cat si cu cifrele, care sa ofere oaspetilor nostri servicii info-case profesioniste, intr-o atmosfera relaxata si ambianta de paradis.

    PROFILUL DUMNEAVOASTRĂ, AȘA NE ÎNCÂNTAȚI PE NOI:
    • Aveti o personalitate deschisă, amabilă, de gazdă, care îi întâmpină pe oaspeți cu bucurie și amabilitate autentică.
    • Aveti abilitati excelente de comunicare si de orientare catre client (vă caracterizează atenția pentru servicii de calitate și capacitatea de înțelegere a nevoilor celorlați).
    • Aveți experiență într-o poziție similară, minim 6 luni.
    • Rezolvați sarcinile ce vă revin în echipă, sunteți o persoană responsabilă, corectă, respectați termenele primite și contribuiți astfel la succesul economic al companiei.
    • Cunoaşterea limbii engleze constituie un avantaj.
    • Disponibilitate pentru lucru in ture.

    Responsabilitati

    RESPONSABILITĂȚILE DUMNEAVOASTRĂ, AȘA ÎI ÎNCÂNTAȚI PE OASPEȚII NOȘTRI:
    • Oferiti clientilor toate informatiile necesare specifice zonei info-case.
    • Realizati operatiile necesare pentru inregistrarea in sistemul informatic specific caselor de marcat a contravalorii produselor/serviciilor cumparate de fiecare client si restituiti sumele excedentare.
    • Aveți o atitudine pozitivă pe care o transmiteti oaspeților noștri, și în aceeași măsură către colegii de echipă.
    • Gestionati bine situațiile dificile și sunteți capabil/a să vă păstrați calmul în momente de stres.

    Alte informatii

    Oferim oportunitatea de a inspira oamenii sa se simta bine in cadrul unui loc de munca unic si un pachet de beneficii atractiv:
    echipa de profesionisti entuziasta;
    salarizare avantajoasa;
    programe de training;
    bonusuri in functie de realizari;
    oportunitati pentru dezvoltare profesionala.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (449)