Casier-Info relatii clienti
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Therme Bucuresti active.Vezi toate job-urile Casier-Info relatii clienti active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Turism active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Therme Bucuresti |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 12.11.2016 |
Remote work: | On-site |
Therme Bucuresti este cel mai mare centru termal de wellness si entertainment din Europa, construit greenfield, pe un areal de 250.000 de mp, avand o suprafata totala de peste 30.000 mp. Odata cu deschiderea centrului Therme Bucuresti, capitala a devenit al doilea cel mai mare oras termal din Europa, dupa prima si cea mai veche capitala termala atestata istoric: Roma. Investitia în Therme Bucuresti este realizata de A-HEAT GROUP AG, concern cu sediul în Viena.
Therme Bucuresti gazduieste cea mai mare si variata gradina botanica a Romaniei ce include peste 800.000 plante, cel mai mare sistem de tobogane din Romania cu o lungime totala de 1.5 km, 8 piscine, 6 saune tematice, 3 restaurante. Centrul este impartit in 3 zone distincte: The Palm- zona perfecta pentru relaxare, Elysium- locul rasfatului tropical si Galaxy, zona dedicata distractiei, pentru intreaga familie.
Cautam persoane entuziaste, prietenoase atat cu oamenii, cat si cu cifrele, care sa ofere oaspetilor nostri servicii info-case profesioniste, intr-o atmosfera relaxata si ambianta de paradis.
PROFILUL DUMNEAVOASTRĂ, AȘA NE ÎNCÂNTAȚI PE NOI:
• Aveti o personalitate deschisă, amabilă, de gazdă, care îi întâmpină pe oaspeți cu bucurie și amabilitate autentică.
• Aveti abilitati excelente de comunicare si de orientare catre client (vă caracterizează atenția pentru servicii de calitate și capacitatea de înțelegere a nevoilor celorlați).
• Aveți experiență într-o poziție similară, minim 6 luni.
• Rezolvați sarcinile ce vă revin în echipă, sunteți o persoană responsabilă, corectă, respectați termenele primite și contribuiți astfel la succesul economic al companiei.
• Cunoaşterea limbii engleze constituie un avantaj.
• Disponibilitate pentru lucru in ture.
RESPONSABILITĂȚILE DUMNEAVOASTRĂ, AȘA ÎI ÎNCÂNTAȚI PE OASPEȚII NOȘTRI:
• Oferiti clientilor toate informatiile necesare specifice zonei info-case.
• Realizati operatiile necesare pentru inregistrarea in sistemul informatic specific caselor de marcat a contravalorii produselor/serviciilor cumparate de fiecare client si restituiti sumele excedentare.
• Aveți o atitudine pozitivă pe care o transmiteti oaspeților noștri, și în aceeași măsură către colegii de echipă.
• Gestionati bine situațiile dificile și sunteți capabil/a să vă păstrați calmul în momente de stres.
Oferim oportunitatea de a inspira oamenii sa se simta bine in cadrul unui loc de munca unic si un pachet de beneficii atractiv:
echipa de profesionisti entuziasta;
salarizare avantajoasa;
programe de training;
bonusuri in functie de realizari;
oportunitati pentru dezvoltare profesionala.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Reprezentant vanzari B2B servicii transport Aplica fara CV | |
Reprezentant Relatii Clienti Back Office BUCURESTI, | |
Agent Vanzari Clienti HoReCa_METRO BANEASA BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (449) |
Raporteaza eroarea la