Internship Departamentul Financiar-Contabil Ana Pan

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Ana Pan active.


Vezi toate job-urile Internship Departamentul Financiar-Contabil Ana Pan active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internship active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Ana Pan
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Internship
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: practica
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    Ana Pan este un reper in domeniul cofetariei, patiseriei si panificatiei pe piata din Bucuresti. Fondata in 1990, Ana Pan are acum o retea de 21 de magazine in Capitala. Ne adresam clientilor care apreciaza calitatea si produsele naturale, obtinute zilnic din ingrediente de cea mai buna calitate.


    Planul pentru anii urmatori este de a investi in oamenii care ne reprezinta in fata clientilor nostri si a ne extinde in alte mari centre urbane din Romania si din strainatate.

    Cerinte

    Profilul pe care il cautam:
    • Esti student in ultimul an / masterand in domeniul Economic/Financiar/Contabil sau al domeniilor conexe
    • Ai cunostinte de limba engleza si de utilizare a pachetului MS Office
    • Ai fost implicat in activitati extrascolare (ONG-uri, asociație studențească, olimpiade etc.)

    Responsabilitati

    Printre responsabilitatile tale de inceput vor fi:
    • Inregistrarea extraselor bancare in sistemul Charisma
    • Prelucrarea in sistem Charisma a inventarelor de stocuri de la magazine
    • Ordonarea pe magazine si cronologic a bonurilor de consum si verificarea lor in sistem Charisma din punct de vedere al sumei si al contarii
    • Prelucrarea bazei de date în Excel, extrase din sistem Charisma – situatii de vanzari, costuri produse, liste de preturi etc.
    • Verificarea corelatiilor si analizarea eventualelor diferente intre statele de salarii, inregistrarile contabile si platile efectuate
    • Centralizarea in Excel a confirmarilor de solduri de la terți
    • Ordonarea cronologica si indosarierea facturilor de vanzare si verificarea lor cu sistemul Charisma – din punct de vedere al starii valid / anulat si al sumei
    • Ordonarea cronologica si indosarierea facturii de achizitii de la furnizori
    Iar daca te descurci, cu siguranța iti vom oferi posibilitatea sa te implici in proiecte complexe.

    Alte informatii

    Oferta noastra:
    - Procesul de invatare va include colaborarea cu mai multe departamente
    - Oportunitati de cariera dupa terminarea stagiului
    - Programul va fi remunerat

    Alte informatii:
    Durata internshipului: 10 saptamani
    Data de inceput a programului de internship: Iulie 2016
    Data limita pentru aplicatii: 15 Iunie 2016
    Aplica la acest anunt