Category Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Category Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Controlul calitatii
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Arad
  • Timisoara
  • Actualizat la: 01.10.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Căutăm o persoană dinamică, autonomă, cu spirit de inițiativă și capacitate foarte bună de organizare pentru a se alătura echipei noastre din Arad.

    Pentru reușita în această misiune este nevoie de:

    - Cunoștințe de limba franceză și engleză la nivel avansat – minim B2;
    - Cunoștințe în utilizarea programelor din pachetul Office (Excel prioritar) și SAP (reprezintă un avantaj);
    - Experiență în domeniul economic/comercial/marketing;
    - Studii superioare în domeniul economic/comercial – Marketing, Comerț internațional, Achiziții/Logistică etc.;
    - Foarte bune abilități de lucru cu cifre și indicatori numerici;
    - Acuratețe și rigurozitate;
    - Foarte bune abilități analitice;
    - Bună capacitate de a învăța un nou domeniu de competențe;
    - Disponibilitate pentru formare în Franța de aproximativ 6 luni.

    Responsabilitati

    În calitate de Category Manager principalele tale responsabilități vor fi:

    - Asigurarea unei aprovizionări calitative a rețelei de magazine prin implementarea de strategii și campanii de achiziții produse (selecționarea produselor, determinarea cantităților necesare și a prețurilor de vânzare etc.);
    - Asigurarea dezvoltării gamei de produse comercializate în rețeaua de magazine prin elaborarea și implementarea de strategii și proiecte de Marketing (analize pe costuri, cantități achiziționate, cifră de afaceri generată, rentabilitate, concurență etc.);
    - Elaborarea de analize și rapoarte cu privire la loturi, cheltuieli, propuneri de îmbunătățire a procedurilor, de reducere a costurilor și creștere a gradului de rentabilitate la nivelul întregii rețele de magazine etc.;
    - Respectarea politicilor, procedurilor şi instrumentelor de lucru necesare gestionării și desfășurării activităţii;
    - Comunicarea și buna colaborare cu Departamentul de Logistică și cel Comercial în vederea reducerii costurilor și maximizării vânzărilor (analize și decizii referitoare la loturile achiziționate - operațiuni implicate, repartizarea produselor, normele de respectat, caracteristicile tehnice etc.). 

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Formare la nivelul companiei și internaţional;
    - Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    - Pachet salarial și mediu de lucru atractive.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Timisoara,

    Timisoara, Job national

    Vezi job-uri similare (21)