Operator Inregistrare Date

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UPC Romania active.


Vezi toate job-urile Operator Inregistrare Date active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: UPC Romania
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.06.2016
    Scurta descriere a companiei

    Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
    Suntem membri Liberty Global, liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu. Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei Upc România! Detalii pe www.upc.ro

    Cerinte

    • Studii medii;
    • Cunostinte de operare pe calculator nivel mediu;
    • Cunostinte medii de limba engleza;
    • Foarte bune abilitati de comunicare si claritate in exprimare;
    • Atentie distributiva;
    • Spirit de echipa.

    Responsabilitati

    • Verificarea corectitudinii si valabilitatii contractelor si introducerea datelor in sistemele de lucru;
    • Procesarea si inregistarea contractelor pentru departamentul de vanzari B2B;
    • Corectarea la timp a eventualelor erori de activare, conform standardelor de calitate ale departamentului;
    • Se asigura ca fiecare contract ce urmeaza a fi procesat respecta procedurile si procese existente la nivel de companie;
    • Procesarea modificarilor pe baza solicitarilor clientilor interni si externi;
    • Identificarea problemelor si rezolvarea acestora intr-o maniera cat mai eficienta;
    • Tratarea cu profesionalism a cererilor venite din partea clientilor interni si externi;
    • Comunicarea eficienta atat in cadrul echipei cat si cu celelalte departamente;
    • Implicarea si colaborarea cu alte departamente in derularea unor proiecte comune;
    • Indeplinirea obiectivelor si sarciniilor zilnice primite de la superiorul direct.