Analist Salarizare Bucuresti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Analist Salarizare Bucuresti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.09.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Dacă eşti o persoană ambiţioasă, perseverentă, concentrată pe rezultate şi iti doreşti un start în carieră, te invităm să te alături echipei de Salarizare la sediul nostru din Bucureşti.

    Pentru reuşita în aceasta misiune este nevoie de:

    Cunoştinṭe de limbă franceză la nivel mediu-avansat (cerinṭă obligatorie);
    Cunostinţe de legislaţia muncii (constituie un avantaj);
    Capacitate de organizare, spirit analitic, atenţie la detalii şi rigurozitate;
    Capacitate de sinteză şi abilitatea de a lucra cu cifre.

    Responsabilitati

    In calitate de Analist salarizare în Veo principalele tale misiuni vor fi:



    Colectarea şi înregistrarea în programul de salarizare specific proiectului ansamblul de elemente (pontaje, validări plată ore suplimentare, prime, avansuri de cheltuieli) în vederea realizării calculului de salarii;



    Verificarea fluturaşilor de salariu în raport cu elementele fixe şi variabile cu scopul de a identifica şi corecta anomaliile de orice natură;
    Realizarea documentelor aferente lichidărilor;
    Gestionarea dosarelor de personal (concedii medicale, de maternitate, de creştere a copilului, accidente de muncă) în vederea realizării formalităṭilor necesare indemnizării acestora de către instituṭiile competente;
    Calcularea cotizaṭiilor sociale (lunar/trimestrial şi anual) şi transmiṭerea către instituṭiile competente.

    Alte informatii

    Beneficii:



    Formare la nivelul companiei şi internaţional;
    Reale oportunităti de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică şi de succes;
    Pachet salarial şi mediu de lucru atractive.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (31)