Auditor Stocuri si Flux

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Auditor Stocuri si Flux active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Controlul calitatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Chisinau
  • Actualizat la: 16.09.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Căutăm o persoană organizată, cu o capacitate ridicată de analiză și sinteză, atentă la detalii și motivată pentru a se alătura echipei Audit si Control de gestiune, la sediul nostru din Chisinau.

    Pentru reușita în această misiune este nevoie de:

    - Experiență în domeniul economic (minim 6 luni) -preferabil;
    - Cunoștințe solide de operare PC (pachet Microsoft Office - accent pe Excel);
    - Cunoștinte de limba franceză (nivel A2 -B1);
    - Cunoștințe SAP reprezintă un real avantaj;
    - Studii în domeniul economic prezintă un avantaj.

    Responsabilitati

    În calitate de Auditor Stocuri si Flux principalele tale misiuni vor fi:

    - Monitorizarea bunei si corectei aplicari a procedurilor cu privire la fluxul mărfurilor și cel monetar, reducând în permanență pragurile de alertă;
    - Realizarea de rapoarte, monitorizarea săptamanala și lunara a evoluției stocurilor și furnizarea acestor informatii serviciilor vizate;
    - Identificarea disfuncționalităților și informarea permanentă a responsabililor de magazin, responsabililor zonali și a departamentului administrativ-suport în vederea corectării acestora;
    - Colectarea și sintetizarea datele preliminare în vederea elaborării rapoartelor specifice;
    - Reduce lipsurile din gestiune, lipsuri ce sunt cauzate de erori administrative;
    -Fiabilizează stocurile in sistemul informatic.

    Alte informatii

    Beneficii :



    - Formare la nivelul companiei si internaţional;
    - Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes;
    - Pachet salarial si mediu de lucru atractive.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid