Secretara / Receptie

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EBC active.


Vezi toate job-urile Secretara / Receptie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: EBC
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.07.2016
    Scurta descriere a companiei

    Suntem compania de resurse umane care identifică, integrează și administrează eficient personalul de care au nevoie clienții români și internaționali. La noi vei găsi nu doar oportunități de muncă, ci și susținerea morală de care poate mai ai nevoie pentru a prinde curaj. Vom fi lângă tine în timpul interviului cu angajatorul și vom păstra o comunicare transparentă pe toată durata procesului de recrutare.

    Nu uita: Jobul ideal este locul de întâlnire al candidaților și companiilor care se potrivesc, iar noi știm să creăm astfel de locuri de întâlnire.

    Cerinte

    EBC HR Solutions recruteaza o Secretara/Receptionera pentru sediul din Bucuresti.

    Cerinte:

    - Studii superioare
    - Franceza avansat (obligatoriu)
    - Engleza avansat
    - Rapiditate in utilizarea PC-ului: Word, Excel, PowerPoint, Internet
    - Abilitati de comunicare deosebite
    - Prezenta agreabila, aspect fizic placut
    - Foarte atenta la detalii
    - Capacitate de analiza si sinteza
    - Responsabilitate, corectitudine, seriozitate
    - Capacitatea de a se integra intr-o echipa

    Responsabilitati

    Descrierea Postului:

    - Primirea vizitatorilor si asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor sau interviurilor;
    - Preluarea apelurilor de la posibilii candidati si oferirea informatiilor;
    - Primeste si transmite e-mail-uri si memo-uri;
    - Asigura o buna comunicare cu toate departamentele firmei si transmite corect si in timp util informatiile;
    - Intocmeste registrul de casa;
    - Plaseaza comenzi pentru rechizite, consumabile de birou si alte materiale necesare functionarii biroului;
    - Receptioneaza si verifica facturile de achizitie;
    - Sorteaza si inregistreaza corespondenta primita;
    - Relatia cu posta si firmele de curierat (duce scrisori, fluturasii de salariu, etc);
    - Asista toate departamentele Companiei in activitatea derulata;
    - Alte activitati solicitate de management;

    Alte informatii

    Beneficii:

    Se ofera un mediu de lucru stabil si o colaborare de durata.
    Pachet salarial foarte atractiv, bonuri de masa si asigurare privata de sanatate.