Junior off Premise Channel Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Ursus Breweries active.


Vezi toate job-urile Junior off Premise Channel Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: Ursus Breweries
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.06.2016
    Scurta descriere a companiei

    Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro, Redd’s, Stejar, Azuga, Pilsner Urquell și St Stefanus.

    Pentru mai multe informații despre Ursus Breweries și programele sale, vă rugăm să vizitați: www.ursus-breweries.ro și www.desprealcool.ro.

    Pentru mai multe detalii legate de cariera in Ursus Breweries vizitaţi site-ul nostru de recrutare www.ursusbreweriescariere.ro.

    Cerinte

    •Studii superioare finalizate
    •Minim 3 ani experienta in domeniul marketing/trade marketing/vanzari
    •Foarte bune abilitati de comunicare
    •Spirit de echipa, proactiv, dedicat si creativ
    •Flexibil, bune abilitati de lucru sub presiune si cu termene stranse
    •Orientare catre rezultate si catre clientul intern si extern
    •Foarte buna capacitate de analiza, sinteza si planificare
    •Foarte bune abilitati de prezentare a informatiei
    •Cunostintele de Project Management reprezinta avantaj
    •Limba engleza – nivel avansat
    •Operare PC – pachetul MS Office nivel avansat (Word, Excel, Power Point)

    Responsabilitati

    •Dezvolta programele nationale si coordoneaza implementarea programelor acestora si a programelor regionale in canalului Off Trade conform planului de activitati, strategiilor de brand si de canal agreate
    •Contribuie la managmentul si implementarea strategiilor si politicilor de trade ale URSUS Breweries
    •Asigura translatia informatiei dintre departamentele de marketing si sales & distribution
    •Executa managemetul resurselor in canalul Off Trade pe proiecte specifice impreuna cu Managerul de Canal
    •Identifica nevoi si pregateste analizele necesare pentru construirea strategiei de canal
    •Dezvolta activitatile pentru fiecare brand in canalul off trade impreuna cu departamentele S&D si Marketing pe baza planurilor de brand, strategiei de canal, a procedurilor si standardelor de executie interne
    •Executa bugetul de activitati conform obiectivelor setate
    •Asigura suport in managementul relatiilor directe cu agentiile de ATL si BTL in cadrul canalului Off Premise
    •Genereaza insights la nivelului canalului si le translateaza in activitati relevante de trade si consumator