Specialist administrare de personal

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EXCON CONSULTANTA active.


Vezi toate job-urile Specialist administrare de personal active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: EXCON CONSULTANTA
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.07.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.

    Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.

    Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.

    OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).

    In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

    Cerinte

    - absolvent de studii superioare, finalizate (licenta + master);
    - experienta profesionala de minimum un an in domeniul administrativ;
    - cunostinte avansate de operare a pachetului MS Office;
    - atentie sporita la detalii, bune abilitati de organizare si prioritizare;
    - responsabilitate si autonomie in munca.

    Responsabilitati

    - intocmeste documente ce tin de partea de administrare de personal;
    - indeplineste formalitatile legate de incheierea, modificarea, suspendarea si incetarea contractelor individuale de munca ale angajatilor;
    - se asigura de intocmirea corecta si la timp a pontajelor lunare;
    - gestioneaza relatia cu cabinetele/ centrele de medicina muncii;
    - intocmeste si transmite rapoarte catre autoritatile abilitate.

    Alte informatii

    - diversitate profesionala;
    - oportunitati de dezvoltare a carierei intr-un mediu profesionist;
    - pachet salarial si mediu de lucru atractiv.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (78)