Key Account Manager - Telecomunicatii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EXCON CONSULTANTA active.


Vezi toate job-urile Key Account Manager - Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: EXCON CONSULTANTA
Domeniu:
  • Inginerie
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.06.2016
    Scurta descriere a companiei

    Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.

    Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.

    Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.

    OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).

    In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

    Cerinte

    - studii superioare finalizate ( de preferat in domeniul IT/ Telecomunicatii);
    - cunoasterea unei limbi straine de circulatie internationala;
    - cunostinte in domeniul telecomunicatiilor/ tehnologia informatiei;
    - experienta in domeniul vanzarilor de servicii;
    - diplomatie, proactivitate si orientare catre client.

    Responsabilitati

    - urmareste atingerea obiectivului minim de vanzare stabilit de catre companie;
    - realizeaza prezentari privind beneficiile utlilizarii serviciilor;
    - identifica nevoile exacte ale clientilor pentru a oferi serviciul cel mai bine adaptat cerintelor acestora;
    - colaboreaza cu celalate departamente ale firmei pentru a oferi solutii eficiente la solicitarile clientilor.

    Alte informatii

    - pachet salarial motivant;
    - training-uri specializate de formare si perfectionare;
    - stabilitate, posibilitati de dezvoltare profesionala in cadrul companiei.