Inginer Ofertare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EXCON CONSULTANTA active.


Vezi toate job-urile Inginer Ofertare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: EXCON CONSULTANTA
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Inginerie
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.09.2016
    Scurta descriere a companiei

    Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.

    Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.

    Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.

    OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).

    In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

    Cerinte

    - studii superioare finalizate;
    - cunoasterea unei limbi straine de circulatie internationala;
    - bune abilitati de planificare si organizare;
    - orientat spre nevoile clientilor si prestarea serviciilor;
    - sociabilitate;
    - disponibilitate de a invata lucruri noi;
    - disponibilitate pentru deplasari in interes de serviciu;
    - disponibilitate pentru relocare in Bucuresti.

    Responsabilitati

    - colaboreaza cu cei din Departamentul Vanzari in realizarea ofertelor;
    - sistematizeaza datele necesare intocmirii ofertei;
    - realizeaza documentele de calificare si/sau eligibilitate in vedea participarii la licitatii;
    - analizeaza caietul de sarcini;
    - identifica materialele si echipamentele principale care intra in componenta ofertei, caracteristici tehnice, cantitati etc;
    - colaboreaza cu alte departamente pentru a introduce in oferta cele mai bune preturi de materiale si echipamente.

    Alte informatii

    - pachet salarial atractiv;
    - training de specialitate;
    - bonusuri in functie de performante;
    - dezvoltarea unei cariere stabile in cadrul unei companii de renume la nivel national.