Reprezentant Servicii Clienti Business

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Telekom Romania active.


Vezi toate job-urile Reprezentant Servicii Clienti Business active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.06.2016
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

    Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

    Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.

    Cerinte

    Cerinţele postului
    Studii:
    • Studii medii tehnice; studiile superioare in electronică, telecomunicaţii, cibernetică, automatică, calculatoare, electrotehnică, economice constituie avantaj.

    Experienţa în muncă:
    • Experienta de minim 1 an in domeniul telecomunicatiilor;
    • Experienta in activitatile de back-office reprezinta un avantaj.

    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
    • Orientare catre client;
    • Orientare catre rezultate;
    • Lucru în echipă – cooperează cu colegii în realizarea lucrărilor şi obiectivelor comune;
    • Bune abilităţi de comunicare;
    • Cunostinte de operare PC- MS Office Excel/Word/Acces, MSOutlook, IE;
    • Cunostinte privind procesele specifice implementarii serviciilor/produselor companiei constituie un avantaj ;
    • Rezistentă la stres;
    • Capabil sa livreze in termene limita scurte ;
    • Bun organizator, dinamic, responsabil;
    • Cunostinte de limba engleza (reprezinta un avantaj);
    • Respect si integritate;
    • Adaptabilitate la noi sarcini/mediu de lucru;
    • Adaptabilitate rapidă la situaţii atipice.

    Responsabilitati

    Raporteaza catre: Supervisor Servicii de Mobil/ Directia Executiva Comercial - Segment Business Romania
    Localitate: Bucuresti
    Pozitii disponibile: 2

    SCOP:
    Implementează, factureaza, livreaza conform condiţiilor contractuale şi administrează contractele de servicii ale companiei, în vederea atingerii obiectivelor de venituri agreate.


    RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
    • Implementeaza conform conditiilor contractuale specifice Serviciile companiei;
    • Se asigura ca se livreaza marfa conform tipului de contract semnat;
    • Incepe implementarea in sisteme conform tipului de contract/lucrare si specifica modul de facturare;
    • Intocmeste contractele in aplicatia specifica pentru toate contractele de servicii ale companiei;
    • Informează clientul si/sau Account Managerul asupra stadiului în care se află solicitarea conform procedurii interne, stabileste cu acesta termenele de executie şi comunică acestuia finalizarea lucrării confirmând totodată cu clientul funcţionarea serviciului (atunci cand este cazul);
    • Realizează rapoarte săptămânale specifice activitatii şi le transmite superiorului direct;
    • Escaladează problemele aparute pe cale ierarhică ori de câte ori se impune, pentru soluţionarea în termen a solicitării/sesizării clientului;
    • Se preocupă permanent pentru autoinstruire;
    • Cunoaşte şi respectă prevederile legii 506 din 2004 - Lege privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice şi ale Legii 677 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi liberă circulaţie a acestor date.