Analyst Customer Operations

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamnet International active.


Vezi toate job-urile Analyst Customer Operations active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Angajator: Teamnet International
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Relatii Publice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.06.2016
    Scurta descriere a companiei

    Established in 2001, Teamnet Group is one of the most important IT&C integrators in Romania, as well as an influential mentality change advocate in the region's countries. As part of our experts’ team you will play a big part in changing the today’s society into the society of tomorrow.
    Join us now!

    Cerinte

    • Cunostinte IT/invatare rapida a sistemelor informatice;
    • Orientat spre satisfactia clientului;
    • Bune abilitati de comunicare si relationare verbal cat si in scris;
    • Abilitati de rezolvare a problemelor;
    • Orientare spre rezultate;
    • Comunicare si lucru in echipa;
    • Experienta in activitatea de suport de sisteme informatice/call center constituie un plus;
    • Experienta de oferirea a suportului in limbi straine constituie un plus.

    Responsabilitati

    Rol

    Se asigura ca toti clientii primesc un serviciu la cele mai inalte standarde de calitate si profesionalism prin furnizarea serviciilor de suport pentru clienti in mod proactiv (mentenanta) si reactiv (raspuns la cerere de suport) cat si prin indeplinirea obiectivelor conform cu cerintele standardelor aplicabile si aprobate la nivelul proiectului si/sau al departamentului Operatiuni Clienti.


    Responsabilitati:

    • Asigura primul nivel de suport tehnic pentru clientii companiei prin preluarea solicitarilor sau problemelor semnalate de catre acestia in departamentul suport;
    • Prioritizaza solicitarile primite pentru a se asigura ca SLA-ul este respectat (timp de raspuns si disponibilitate): este responsabil ca SLA-ul sa fie îndeplinit;
    • Raspunde apelurilor telefonice sau emailurilor primite de la clienti;
    • Intelege cerintele si necesitatile clientilor si gaseste solutii pentru cererile utilizatorilor;
    • Indruma clientul si executa activitati de mentenanta (backup-uri, verificari);
    • Planifica, monitorizeaza si controleaza fluxul de suport si verifica solutiile oferite;
    • Efectueaza rapoarte zilnice/saptamanale cu privire la problemele aparute la client si statusul lor.