Asistent relatii clienti - Call Center

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange active.


Vezi toate job-urile Asistent relatii clienti - Call Center active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Orange
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 13.07.2016
    Scurta descriere a companiei

    Orange is the leader of the Romanian mobile telecommunications market with 10.009.003 million customers. Orange Romania is part of France Telecom - Orange, one of the world's leading telecommunications operators with over 200 million customers on five continents.

    Orange means much more than technology, mobile telephony or GSM networks. It is a brand created to make human communication simpler and to bring value to the communities where it operates. The France Telecom - Orange Group has a well-defined corporate responsibility strategy, whereby we ensure that our work is carried out responsibly. Indeed corporate responsibility lies at the core of our brand's values, which in turn represent who we are and how we do business.If you want to build the Orange experience and join a great team, send us your CV by applying online at www.orange.ro/jobs .

    Cerinte

    Activitatea acestui job se desfasoara 100% la telefon si presupune preluare apeluri de la clientii Orange.

    Candidatul de succes ar trebui sa aiba abilitati de vanzare, capacitate de negociere, capacitate de a sintetiza informatii diverse, sa fie o persoana comunicativa si capabila sa lucreze intr-o echipa dinamica, orientat catre client si spre gasirea de solutii intr-un timp scurt si sub presiunea termelor limita.

    Cerinte:
    - Nivel de studii - facultate in curs sau studii universitare finalizate
    - Cunostinte de limba engleza, nivel avansat
    - Utilizator avansat a PC-ului (pachet Microsoft Office)

    Responsabilitati

    Responsabilitati principale:
    - preluarea apelurilor din partea clientilor si oferirea de informatii corecte si complete legate de produsele si serviciile companiei;
    - operarea diferitelor schimbari pe contul clientilor, in acord cu procedurile interne;
    - promovarea si vanzarea serviciilor Orange prin intermediul apelurilor primite sau efectuate in mod proactiv;
    - inregistrarea solicitarilor si a sesizarilor formulate de catre clienti;

    Alte informatii

    Nivelul de cariera: entry level
    Tipul contractului : prestari servicii
    Durata contractului: determinata, 6 luni, cu posibilitati de prelungire
    Programul departamentului: program de luni pana duminca, in ture, in intervalul 8.00 – 21.00.
    Procesul de recrutare are 2 etape: testare si interviu
    Beneficii: salariul fix+ bonuri de masa+ asigurare medicala+abonament GSM