Agent Achiziţie Clienţi - perioadă determinată

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile METRO Cash & Carry Romania active.


Vezi toate job-urile Agent Achiziţie Clienţi - perioadă determinată active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: METRO Cash & Carry Romania
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Constanta
  • Actualizat la: 15.06.2016
    Scurta descriere a companiei

    Compania METRO Cash & Carry România este parte integrantă a METRO Cash & Carry Internaţional şi a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti, fiind totodată și prima companie care a introdus pe piața locală sistemul de vânzare cash & carry, cea mai moderna formă de comerț angro, cu plata la ridicarea mărfii.

    Cerinte

    • Cunoştinţe limba engleză
    • Capacitate de comunicare, flexibilitate, loialitate
    • Cunoştinţe operare MS Office
    • Disponibilitate pentru activitate operativă, de teren

    Responsabilitati

    • Abordează eficient clienţii, pe baza promovării beneficiilor de client METRO prin prezentarea produselor (individual sau în soluţii integrate) cu scopul dobândirii de noi clienţi
    • Înregistrează datele noilor clienţi pentru completarea şi eliberarea legitimaţiilor de client pe baza actelor societăţii în original, adresându-se proprietarului/ decidentului firmei
    • Construieşte relaţiile cu noii clienţi prin vizitarea lor, pe baza informării permanente despre zona repartizată şi persoanele de contact
    • Are obligaţia de a se informa permanent despre mediul concurenţial
    • Promovează imaginea METRO prin atitudine profesională şi comportament etic