Contabil senior- Evidenta Contabila

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile OTP Bank active.


Vezi toate job-urile Contabil senior- Evidenta Contabila active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: OTP Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.06.2016
    Scurta descriere a companiei

    Prezenta din 2004 pe piata bancara locala, OTP Bank Romania si-a propus sa devina o banca universala puternica, care sa ofere servicii complete pentru clienti persoane fizice si companii.

    In ultimii 11 ani de cand OTP Bank a intrat pe piata din Romania am demonstrat ca avem capacitatea de a intelege nevoile clientilor si contextul actual al pietei si ca suntem un partener de incredere in furnizarea de servicii financiare.

    In OTP Group, oamenii dau valoare si sunt o adevarata resursa. De aceea, OTP Bank Romania recunoaste, atrage, dezvolta si expune spre calitate si profesionalism capitalul uman, rezultatul fiind o echipa tanara aflata intr-un continuu proces de perfectionare.

    Cerinte

    Studii superioare / Post-universitare in domeniul economic, specializarea Contabilitate;
    Experienta anterioara de cel putin 3 ani in domeniul financiar-contabil si bancar;
    Experienta anterioara de lucru in sistemul SAP;
    Abilitati avansate de calcul tabelar;
    Cunostinte avansate de contabilitate conform IFRS;
    Limba engleza - (vorbit, scris, citit);
    Capabil sa lucreze sub presiune;
    Foarte bun coechipier.

    Responsabilitati

    Verifica corectiudinea si existenta documentelor anexate facturilor/documentelor primare inainte de efectuarea inregistrarilor contabile (comanda si/sau oferta, contract, aprobare interna etc.)

    Solicita compartimentelor organizationale documentele constatate lipsa sau incomplete in urma verificarii

    Verifica si inregistreaza in evidenta contabila documentele primare (facturi, chitante, bonuri fiscale, contracte etc.) aferente operatiunilor activitatii bancii in nume propriu (ex.cheltuieli, avansuri, imobilizari corporale si necorporale, investitii in curs, obiecte de inventar etc.)

    Efectueaza reconcilierea datelor din sistemele SAP - Absolut pentru operatiunile efectuate in modulele FI si FA

    Efectueaza in termenele legale platile corespunzatoare obligatiilor bancii rezultate din facturi, contracte, deconturi etc.pentru achizitii de bunuri si servicii

    Participa la dezvoltarea de noi cerinte in sistemul SAP conform necesitatilor, raporteaza erorile constatate potrivit fluxului de lucru intern, testeaza solutiile propuse si urmareste corecta aplicare a functionalitatilor specifice fiecarei tranzactii

    Deschide conturi in planul de conturi SAP; creaza centre de cost; creaza furnizori/clienti si completeaza datele de identificare si de plata

    Asigura furnizarea datelor necesare inventarierii activelor, datoriilor, capitalurilor proprii precum si activelor corporale si necorporale, obiectelor de inventar, investitiilor in curs potrivit cadrului intern de desfasurare a inventarierii

    Participa la inventarierile periodice, realizand reconcilierea intre faptic si scriptic, ofera informatii si intocmeste situatii cu privire la conturile de evidenta de care raspunde pentru elaborarea unor analize a acestora si in vederea stabilirii rezultatelor inventarierii

    Inregistreaza scoaterea din evidenta contabila a activelor in baza aprobarilor primite

    Participa la procesul de reevaluare a activelor corporale (ex. transmitere informatii etc) si efectueaza inregistrarea acesteia in baza aprobarilor primite

    Raspunde de utilizarea corecta a metodelor contabile de inregistrare in evidenta contabila si de evaluare a operatiunilor specifice departamentului. Identifica eventualele neconcordante in ceea ce priveste reflectarea in conturile corespunzatoare a tipurilor de operatiuni si intreprinde masuri pentru corectarea acestora

    Colaboreaza cu celelalte Departamente/Directii pentru intelegerea continutului economic al operatiunilor primite spre inregistrare cu scopul de a asigura corecta reflectare in contabilitate a acestor operatiuni

    Efectueaza inregistrarea contabila a activelor recuperate in contul creantelor

    Participa la operatiunile specifice de inchidere de zi, luna si de an specifice departamentului efectueaza aceste operatiuni in termenele stabilite. Contribuie cu informatiile necesare pentru intocmirea situatiilor/rapoartelor financiare.

    Raspunde de intocmirea corecta si la timp a rapoartelor solicitate de sefii ierarhici superiori

    Asigura arhivarea (fizica si electronica) a documentelor din activitatea proprie departamentului

    Participa in proiectele si activitatile departamentului repartizate de superiorul direct

    Este responsabil pentru cunoasterea si aplicarea prevederilor ROF, Regulamentului Intern, Procedurii de Control Intern si a celorlalte norme, politici si proceduri interne relevante pentru aria de activitate