Trainer/Formator personal magazin - Franceza
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.Vezi toate job-urile Trainer/Formator personal magazin - Franceza active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro |
Angajator: | ManpowerGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 14.08.2016 |
Remote work: | On-site |
De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.
Cerinte
Candidatul ideal:
- Experiență de minim 3 ani în domeniul comerț/ retail/ vînzări/ rețele de magazine/ merchandising etc. – pe o poziție de coordonare;
- Cunoștințe avansate de limba franceză;
- Adaptabilitate și flexibilitate în gândire și acțiune;
- Proactivitate, spirit de inițiativă, abilități de coaching.
Reprezinta avantaj:
- Experiență în coordonarea de proiecte de training.
Descrierea jobului:
- Elaborarea, planificarea și implementarea de programe de formare atât teoretice cât și practice, conform necesităților identificate;
- Asigurarea formării (inițiale/continue) tuturor angajaților, având ca obiective principale transmiterea culturii organizaționale și a valorilor specifice companiei (implicare, provocare, pasiune si atingerea obiectivelor);
- Asigurarea training-ului, atât teoretic cât și practic, pe partea de proceduri interne, moduri de lucru, reglementări și reguli de securitate a muncii specifice;
- Evaluarea competențelor angajaților și propunerea de planuri de acțiune pentru ameliorarea acestora, având ca scop principal accelerarea procesului de asimilare și preluare atribuții.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Personal de Serviciu Pecica Part Time 4h (f/m) Arad, | |
Account Manager Arad Aplica fara CV |
Raporteaza eroarea la