Junior Customer Care

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources & Services SRL active.


Vezi toate job-urile Junior Customer Care active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.06.2016
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    APT angajeaza pentru clientul sau, una dintre primele companii de pe piata creditelor de consum, cu o traditie de 14 ani pe aceasta piata. Compania completeaza o gama de servicii si produse cu o oferta adaptata specificului clientului sau.

    Aceasta pozitie presupune oferirea de suport clientilor in privinta produselor si serviciilor Bancii.

    Cerinte:
    - Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare;
    - Cunoasterea limbii engleza constituie un avantaj;
    - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere;
    - Organizare si prioritizare;
    - Orientare catre client;
    - Calm, rezistenta la stres;
    - Ascultare activa;
    - Bune cunostinte de utilizare MS Office.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    - Raspunde tuturor apelurilor telefonice si e-mailurilor primite prin Call Center in timpul programului de lucru stabilit;
    - Oferă informaţii complete şi corecte în timp util, prin telefon sau prin e-mail, despre produsele şi serviciile Băncii pentru clienţii existenti şi potenţiali;
    - Prelucreaza solicitările clienţilor conform competenţelor atribuite prin procedurile interne ale Băncii;
    - Identifica nevoile clientilor in privinta produselor si serviciilor Bancii;
    - Rezolva in mod eficient cererile si solicitarile clientilor, asigurand satisfactia acestora;
    - Inregistreaza plangerile formulate de clienti si le retransmite catre departamentele responsabile de rezolvarea lor din Banca, in scopul asigurarii satisfacerii nevoilor clientilor;
    - Raporteaza Sefului Serviciului Call Center sau Managerului Departamentului orice problema care ar putea afecta relatia dintre angajatii Call Center si clientii cu care acestia iau legatura prin telefon;
    - Asigura un mediu profesional de lucru in timpul programului de lucru;
    - Indeplineste alte activitati specifice activitatii Call Center.
    -Programul de lucru: Luni – Vineri in doua ture: 9.00 – 17.30 si 11.30 – 20.00 (in tura a doua raman prin rotatie) ; Sambata: 9.00 – 14.00

    Beneficii:
    - Contract individual de munca cu salariu atractiv;
    - Bonuri de masa;
    - Bonusuri de performanta lunare;
    - Echipa tanara si mediu placut.

    Cod Anunt: 120516AE