Customer Retention Officer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources & Services SRL active.


Vezi toate job-urile Customer Retention Officer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Banci
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.06.2016
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    APT angajeaza pentru clientul sau, una dintre primele companii de pe piata creditelor de consum, cu o traditie de 14 ani pe aceasta piata. Compania completeaza o gama de servicii si produse cu o oferta adaptata specificului clientului sau.

    Aceasta pozitie presupune contactarea clientilor existenti care sunt aproape de finalizarea contractului cu scopul de fidelizare a acestora.

    Cerinte:
    - Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare;
    - Cunostinte bune de operare PC si a pachetului Microsoft Office - Excel;
    - Foarte bune abilitati de comunicare si negociere;
    - Persuasiune, ambitie;
    - Capacitatea de a lucra in echipa;
    - Rezistenta la stres;
    - Orientare catre identificarea solutiilor;
    - Atitudine pozitiva.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    - Efectuare de apeluri telefonice catre clientii bancii cu scopul de fidelizare a acestora;
    - Recomanda si negociaza solutii noi de credit, adaptate nevoilor actuale ale clientilor;
    - Inregistreaza si raporteaza in cel mai scurt timp posibil disfunctionalitatile aparute in serviciul cu clientii in concordanta cu procedurile in vigoare;
    - Proactivitate in abordarea clientilor si in identificarea nevoilor acestora;
    - Comunica intr-un limbaj adecvat, pastrand o atitudine pozitiva.

    Beneficii:
    - Contract individual de munca cu salariu atractiv;
    - Bonuri de masa;
    - Bonusuri de performanta lunare;
    - Echipa tanara si mediu placut.

    Cod Anunt: 120516AE