Specialist Suport Informatic

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile OTP Bank active.


Vezi toate job-urile Specialist Suport Informatic active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: OTP Bank
Domeniu:
  • Banci
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.06.2016
    Scurta descriere a companiei

    Prezenta din 2004 pe piata bancara locala, OTP Bank Romania si-a propus sa devina o banca universala puternica, care sa ofere servicii complete pentru clienti persoane fizice si companii.

    In ultimii 11 ani de cand OTP Bank a intrat pe piata din Romania am demonstrat ca avem capacitatea de a intelege nevoile clientilor si contextul actual al pietei si ca suntem un partener de incredere in furnizarea de servicii financiare.

    In OTP Group, oamenii dau valoare si sunt o adevarata resursa. De aceea, OTP Bank Romania recunoaste, atrage, dezvolta si expune spre calitate si profesionalism capitalul uman, rezultatul fiind o echipa tanara aflata intr-un continuu proces de perfectionare.

    Cerinte


    Studii universitare in domeniul informatic sau alt domeniu relevant

    Cunostinte privind lucrul cu aplicatia abSolut este un plus

    Cunostinte generale in mediul Windows 7

    Cunostinte generale hardware (echipament de calcul, periferice)

    Limba engleza: cel putin nivel mediu

    Abilitati umane: integritate, atitudine proactiva, orientare pe rezultate, lucru in echipa.

    Responsabilitati

    Ofera suport si asistenta unitatilor bancii, respectiv colaboratorilor acestora, cu servicii informatice de baza, prin intermediul platformei de IT Help-Desk.

    Gestioneaza controlul accesului in aplicatiile informatice cu specific bancar (acordarea de drepturi pe aplicatii).

    Administrare statii de lucru si instalari software simple prin « remote connection » la nivel client

    Participa in procesul de inchidere zi (EOD) prin rotatie impreuna cu ceilalti colegi din departament.