Head of Service Delivery

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EPIC Business Human Strategy active.


Vezi toate job-urile Head of Service Delivery active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: EPIC Business Human Strategy
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: > 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.08.2016
    Scurta descriere a companiei

    EPIC Business Human Strategy is a company acting in the human resources consultancy field, offering services both in talent acquisition and human capital development.

    At EPIC we mix creativity, simplicity, passion, commitment and processes to build synergies between clients business vision and people potential. We bring our experience and expertise from a diverse range of industries, cultures and businesses, from start up to mature entrepreneurship and multinationals. We aim to build strategies that last and people tell great stories about.

    Cerinte

    Competente tehnice:
    • Studii superioare tehnice
    • Certificari in IT/ telecom – reprezinta un avantaj
    • Networking IP - intelegere generala a tehnologiilor si protocoalelor, deasupra particularitatilor unui vendor anume
    - cunostinte sau experienta de nivel ‘avansat’ pentru un vendor (ex. Cisco) si cunostinte sau experianta relevanta pe un vendor diferit (Juniper)
    • Cunostinte sau experienta relevanta de lucru cu sisteme de operare tip Linux/Unix
    • Experienta de project management – cunostinte sau experienta anterioara de coordonare a proiectelor
    • Networking legacy: cunostinte sau experienta de lucru cu tehnologiile SDH/DWDM – reprezinta un avantaj
    • Cunostinte minimale de scripting (bash/ perl/ python/ php), notiuni de programare C/ Java – reprezinta un avantaj
    • Experienta de lucru cu baze de date - nivel minimal, experienta sql (mysql/ms sql/oracle/etc) – reprezinta un avantaj
    Alte competente:
    • Orientare catre clienti – nivel ridicat de intelegere si rezolvare a nevoilor clientilor
    • Intelegerea implicatiilor comerciale ale solutiilor si proiectelor pe care le coordoneaza
    • Abilitati de conducere echipa, de a crea si a mentine echipa unita in vederea atingerii rezultatelor
    • Orientare catre rezultate/solutii
    • Orientare catre evolutie - dornic sa invete lucruri noi si sa faciliteze invatarea de lucruri noi in cadrul echipei
    • Capacitatea de luare a deciziilor si asertivitate
    • Exclente abilitati de comunicare
    • Persoana ordonata, organizata

    Responsabilitati

    • Coordoneaza procesele de evaluare si implementare a solutiilor tehnice de comunicatii pentru clienti
    • Previzioneaza impreuna cu echipa din subordine si testeaza resursele necesare pentru instalarea solutiilor - echipamente, circuite
    • Se asigura de buna desfasurare a proiectelor, conform planului agreat cu clientul si respectarea termenelor si conditiilor tehnice stabilite
    • Urmareste si imbunatateste continuu procesele operationale de evaluare si implementare tehnica
    • Se asigura de dezvoltarea continua a cunostintelor tehnice ale personalului din echipa care o conduce
    • Asista personalul din subordine in rezolvarea problemelor, in obtinerea de resurse necesare indeplinirii sarcinilor ce le revin
    • Are deschiderea de a invata si a lucra cu tehnologii noi
    • Participa la alegerea si calificarea furnizorilor de circuite si echipamente, nationali sau internationali
    • Participa la negocierea si stabilirea cu furnizorii a termenilor de colaborare
    • Participa la discutiile si negocierile tehnice cu partenerii si clientii companiei
    • Ofera spijin tehnic echipei de vanzari

    Alte informatii

    cei interesati sunt rugati sa trimita CV-ul actualizat la elena.constandachi@epic com.ro