Asistent calitate achizitii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Asistent calitate achizitii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Altele
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Constanta
  • Actualizat la: 02.09.2016
    Scurta descriere a companiei

    Veo WorldWide Services este o companie cu 9 ani de experiență, cu o creștere de 140% in ultimii 2 ani. Aproape 500 de colegi în 6 sedii din România, Republica Moldova și Polonia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Mediu multicultural și un zumzăit continuu în multe limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.

    Suntem un furnizor de servicii de consultanţă Business to Business acoperind o gamă largă de domenii, iar specialiștii noștri în COMERŢ INTERNAȚIONAL și TRANSPORT, IT, FINANŢE și RESURSE UMANE fac din VEO o companie de profesioniști.
    Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Esti o persoană comunicativă, dinamică şi cu o bună capacitate de analiză? Eşti la primul job şi îţi doreşti un « start » în carieră? Alătură-te echipei de Calitate achizitii la sediul nostru din Constanta/Bucureşti.



     



    Pentru reuşita în această misiune este nevoie de:



    Cunoştinṭe de limba franceză la nivel avansat (B2);



    Studii superioare finalizate în domeniul economic/contabilitate (de preferat);
    Bune cunoştinte de utilizare a pachetului Microsoft Office, în special Excel şi Word;



    Initiativă şi excelente abilităţi de analiză;



    Capacitate de adaptare, flexibilitate în gândire, proactivitate. 

    Responsabilitati

    În calitate de Asistent calitate achizitii te vei ocupa cu:



    Gestionarea din punct de vedere administrativ a dosarelor de achiziṭii aflate în litigiu cu furnizorii (litigiu = neconcordanţa între comenzi şi facturare);



    Analiza contabilă şi logistică a  litigiilor pe diferite categorii de produs;



    Realizarea indicatorilor de calitate şi cantitate pentru departamentele de Marketing, Achiziṭii şi Logistică;
    Înregistrarea şi actualizarea  bazei de date;



    Postul nu include activităṭi din domeniul juridic şi nu necesită studii sau experienṭă în acest domeniu.

    Alte informatii

    Beneficii :
    Formare la nivel companiei;
    Reale oportunităti de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică şi de succes;
    Pachet salarial atractiv.