Asistent calitate achizitii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Asistent calitate achizitii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Altele
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Constanta
  • Actualizat la: 02.09.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Esti o persoană comunicativă, dinamică şi cu o bună capacitate de analiză? Eşti la primul job şi îţi doreşti un « start » în carieră? Alătură-te echipei de Calitate achizitii la sediul nostru din Constanta/Bucureşti.



     



    Pentru reuşita în această misiune este nevoie de:



    Cunoştinṭe de limba franceză la nivel avansat (B2);



    Studii superioare finalizate în domeniul economic/contabilitate (de preferat);
    Bune cunoştinte de utilizare a pachetului Microsoft Office, în special Excel şi Word;



    Initiativă şi excelente abilităţi de analiză;



    Capacitate de adaptare, flexibilitate în gândire, proactivitate. 

    Responsabilitati

    În calitate de Asistent calitate achizitii te vei ocupa cu:



    Gestionarea din punct de vedere administrativ a dosarelor de achiziṭii aflate în litigiu cu furnizorii (litigiu = neconcordanţa între comenzi şi facturare);



    Analiza contabilă şi logistică a  litigiilor pe diferite categorii de produs;



    Realizarea indicatorilor de calitate şi cantitate pentru departamentele de Marketing, Achiziṭii şi Logistică;
    Înregistrarea şi actualizarea  bazei de date;



    Postul nu include activităṭi din domeniul juridic şi nu necesită studii sau experienṭă în acest domeniu.

    Alte informatii

    Beneficii :
    Formare la nivel companiei;
    Reale oportunităti de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică şi de succes;
    Pachet salarial atractiv.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (29)