HR ASSISTANT

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile PIRAEUS BANK active.


Vezi toate job-urile HR ASSISTANT active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: PIRAEUS BANK
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.06.2016


    Pune-ți în valoare potențialul în echipa Piraeus Bank!

    La Piraeus Bank credem, că doar în echipă, fiecare dintre noi va fi ajutat de ceilalți să își descopere calități neștiute până acum și că succesul întregii echipe este dat de suma valorii fiecăruia dintre noi. De aceea, nu ne mulțumim să fim doar specialiști în domeniul bancar, ci ne urmărim cu eficiență, perseverență și entuziasm obiectivele în drumul spre împlinirea profesională.

    Esti proaspat absolvent al unei facultati de profil uman sau economic si esti interesat sa imbini cunostintele teoretice cu o activitate practica in domeniul Resurselor Umane? Iti place sa te implici si sa inveti mai mult despre industria bancara?
    Piraeus Bank iti ofera oportunitatea de a te alatura echipei de recrutare pe postul de HR ASSISTANT – pentru inceput, pe o perioada de 6 luni.

    Responsabilitatea ta pe acest post este de a oferi suport in procesele de recrutare si selectie  interne / externe aflate in derulare, actualizarea constanta a anunturilor postate pe site-uri de recrutare si social media, screening de candidati in acord cu cerintele posturilor vacante, programarea candidatilor la interviuri, oferirea de asistenta si feedback candidatilor. 

    Cerintele noastre sunt:

    • Studii superioare finalizate, reprezinta un avantaj domeniul marketing sau  comunicare;
    • Implicarea in programe de internship sau actiuni de voluntariat reprezinta un avantaj;
    • Cunostinte de operare PC (Word, Excel, Power Point, Outlook);
    • Nivel bun de cunoastere a limbii engleze (citit, scris, vorbit);
    • Capacitate de relationare si lucru in echipa, creativitate, initiativa, atentie la detalii, perseverenta, capacitate de comunicare eficienta scris si oral;
    • Intelegerea practicilor de resurse umane;
    • Capacitate de analiza si sinteza a informatiei, de planificare si organizare a activitatii;
    • Orientare catre nevoile clientilor (interni/externi).
     Iti oferim oportunitatea de a incepe o cariera in Resurse Umane si un mediu de lucru flexibil si profesional.

    Adevarata valoare esti tu!