Director Financiar - Medias

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BIA Human Resource Management Services active.


Vezi toate job-urile Director Financiar - Medias active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: BIA Human Resource Management Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Manager
    Orase:
  • Medias
  • Actualizat la: 08.06.2016
    Scurta descriere a companiei

    BIA Human Resource Management Services a luat fiinta in 1992, numarandu-se printre primele companii de resurse umane din Romania. Pornind de la servicii de executive search, ne-am dezvoltat odata cu extinderea mediului de afaceri din Romania si am adaugat in portofoliul nostru servicii precum recrutarea si selectia de personal, salarizarea si administrarea de personal, consultanta in managementul resurselor umane, asistenta pentru expatriati, leasing de personal (agent de munca temporara) si consilierea in tranzitie de cariera.

    Astfel, fiind unul dintre pionierii serviciilor profesionale de resurse umane din Romania, am reusit sa fim alaturi de managerii de HR in ultimii peste 20 de ani. In tot acest timp, le-am oferit partenerilor nostri, cele peste 200 de companii din diverse domenii de activitate, cunostintele si abilitatile specialistilor nostri, precum si beneficiile tehnologiilor pe care acestia le folosesc in activitatea de zi cu zi.

    Increderea cu care acestia ne-au mandatat atunci cand au ales sa externalizeze total sau partial activitatile de resurse umane catre noi ne motiveaza sa le oferim servicii de resurse umane la un nivel maxim de competenta. Valorile care ne ghideaza – Profesionalism, Pasiune si Parteneriat – le oferim odata cu semnarea fiecarei intelegeri de afaceri.

    Cerinte

    Cerinte:

    - Studii superioare absolvite in domeniul stiinte economice;

    - 8 ani de experienta progresiva in pozitii de nivel inalt in domeniul financiar (companie mare) cu pozitii in contabilitate si/sau controlling;

    - Experienta in management financiar (raportare, trezorerie, analiza, planificare, impozite si taxe);

    - Expert contabil - membru CECCAR;

    - Auditor financiar – membru CAFR;

    - Certificare ACCA;

    - Cunoasterea Standardelor Internationale de Raportare Financiara – IFRS;

    - Cunoasterea limbii engleze - nivel avansat (cunoasterea altor limbi de circulatie internationala constituie un avantaj);

    - Cunostinte MS Office, Internet Explorer - nivel avansat;

    - Legislatie in domeniul financiar-contabil si fiscal;



    Competente generale si manageriale:

    - Orientare catre rezultate;

    - Analiza si sinteza;

    - Munca in echipa;

    - Comunicare;

    - Planificare si organizare;

    - Luarea deciziilor;

    - Dezvoltarea si construirea echipei

    Responsabilitati

    - Participa la elaborarea strategiei companiei si coordoneaza echipa in implementarea strategiei si atingerea obiectivelor companiei;

    - Conduce echipa aflata in subordine, stabileste obiectivele de performanta, monitorizeaza atingerea acestora si asigura suport pentru dezvoltarea membrilor echipei;

    - Construieste o echipa eficienta, ofera suport la selectarea celor mai potriviti candidati si planifica dezvoltarea acestora pentru valorificarea potentialului fiecarui membru al echipei;

    - Elaboreaza bugete si propune rectificari, atunci cand este cazul, pentru asigurarea resurselor necesare;

    - Monitorizeaza cheltuielile pentru a asigura mentinerea acestora in bugetul alocat unitatilor organizatorice subordonate;

    - Efectueaza analize cu privire la potentialul financiar al societatii, utilizarea eficienta a fondurilor financiare si cresterea rentabilitatii;

    - Organizeaza si urmareste achitarea obligatiilor de plata catre institutiile si autoritatile publice locale si centrale;

    - Organizeaza si coordoneaza urmatoarele activitati: efectuarea platilor si decontarea facturilor, modul de executare a tuturor obligatiilor financiare ale societatii; efectuarea operatiunilor de incasari si plati in numerar sau prin compensare; elaborarea zilnica a raportului operatiunilor de casa si a documentelor de compensare; evidenta contabila, plata salariilor si drepturile asimilate pentru sediul societatii; intocmirea si transmiterea raportarilor lunare si trimestriale cu privire la activitatea financiara pentru serviciile din subordinea directa;

    - Supervizeaza intocmirea si transmiterea in termen a raportarilor specifice activitatilor financiare, precum si a Declaratiilor catre Bugetul de Stat, Bugetul de Asigurari Sociale, bugetelor locale, pentru serviciile din subordinea directa;

    - Monitorizeaza cash-flow-ul, urmarind permanent capacitatea de plata si echilibrul financiar al companiei, precum si derularea corespunzatoare a imprumurilor contractate;

    - Mentine relatia cu bancile si cu alte institutii financiare;

    - Supravegheaza activitatea in domeniul financiar in toate sucursalele companiei;

    - Elaboreaza instructiuni cu privire la aplicarea unor acte normative referitoare la activitatea financiara;

    - Avizeaza actele necesare, respectand normele interne ale companiei, cu privire la modul de indeplinire a sarcinilor si atributiilor pentru personalul din subordine.

    Alte informatii

    - Lucrul in cadrul unei companii puternice, stabile si cu traditie;

    - Oportunitati de dezvoltare profesionala;

    - Pachet salarial atractiv.