Reprezentant Relatii Clienti (Call-Center Vodafone)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Reprezentant Relatii Clienti (Call-Center Vodafone) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Software
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.06.2016
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    - foarte bune abilitati de comunicare si relationare;
    - orientare catre client;
    - bune abilitati de convingere si negociere;
    - motivatia de a invata lucruri noi;
    - flexibilitate;
    - bune abilitati de lucru pe calculator (Microsoft Office);
    - capacitate foarte buna de asimilare a informatiilor;
    - toleranta la stres si rezistenta la rutina;
    - cunostinte de limba engleza – nivel mediu;
    - disponibilitate pentru program de lucru in ture si in weekend.

    Responsabilitati

    - furnizarea informatiilor solicitate de client privind produsele si serviciile companiei;
    - procesarea si solutionarea in timp util a reclamatiilor clientului;
    - construirea, adaptarea si propunerea in beneficii a unei oferte de servicii cu scopul de a incheia cu succes procesul de vanzare/resemnare contract.

    Alte informatii

    BENEFICII:
    - Program de training platit (4 saptamani);
    - Program flexibil de 4h/6h/8h;
    - Oportunitatea de a-ti incepe cariera intr-o companie multinationala;
    - Posibilitati reale de dezvoltare personala si profesionala;
    - Oferta financiara atractiva (salariu fix + comisioane);
    - Smartphone + abonament cu beneficii nationale nelimitate;