Analist financiar

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Analist financiar active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.09.2016
    Scurta descriere a companiei

    Veo WorldWide Services este o companie cu 9 ani de experiență, cu o creștere de 140% in ultimii 2 ani. Aproape 500 de colegi în 6 sedii din România, Republica Moldova și Polonia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Mediu multicultural și un zumzăit continuu în multe limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.

    Suntem un furnizor de servicii de consultanţă Business to Business acoperind o gamă largă de domenii, iar specialiștii noștri în COMERŢ INTERNAȚIONAL și TRANSPORT, IT, FINANŢE și RESURSE UMANE fac din VEO o companie de profesioniști.
    Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Daca esti o persoana analitică, atentă la detalii, cu o atitudine pozitivă şi spirit de echipă, te asteptăm în echipa de Audit de la sediul nostru din Bucureşti.



     



    Pentru reușita în această misiune este nevoie de o bună  capacitate de a asimila volume mari de informaţii, care să fie apoi integrate în mediul intern şi extern cu scopul de a concepe strategii de succes care să schimbe regulile jocului în favoarea organizaţiei.



     



    Cerinţe: 



    Experienţă anterioară în audit/analiză financiară /analiză de riscuri financiare;
    Studii superioare economice, preferabil Informatică economică/cibernetică/statistică;



    Cunoştinţe avansate de: MS Office (Excel, Word, PowerPoint);



    Cunoştinţe de ERP (SAP);



    Limba engleză la nivel avansat;



    Limba franceză la nivel mediu.  

    Responsabilitati

    În calitate de Analist financiar principalele tale responsabilități vor fi:




    Realizarea de analize financiare pentru fiecare decizie de afaceri şi oferirea de consiliere financiară acţionarilor şi celorlalte departamente (contabilitate, juridic,IT etc.);



    Urmărirea rezultatelor reale, comparativ cu cele estimate, emiterea de concluzii şi recomandări în scop corectiv;



    Asigurarea raportărilor la standarde înalte, în conformitate cu legislaţia locală şi internaţională.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Formare la nivel naţional şi internaţional;
    - Reale oportunităţi de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică şi de succes;
    - Pachet salarial atractiv.