Specialist Suport Intretinere Cladiri

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Specialist Suport Intretinere Cladiri active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.06.2016
    Scurta descriere a companiei

    BCR, o super echipa!

    In echipa BCR, oportunitatile profesionale disponibile sunt la fel de impresionante ca si portofoliul nostru extensiv de produse si servicii. Suntem scoala de banking pentru tinerele talente. Suntem rampa de lansare pentru spiritele curajoase si inovatoare. Si incununam cu succes cariere deja consacrate.

    Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania si include operatiunile de banca universala (retail, corporate & investment banking, trezorerie si piete de capital), precum si societatile de profil de pe piata leasingului, pensiilor private si a bancilor de locuinte.

    BCR este banca nr.1 în România după valoarea activelor (peste 15 mld EUR), banca nr.1 după numărul de clienţi şi banca nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principala instituţie cu care fac banking. Si tot BCR este numarul 1 in preferintele tinerilor care viseaza la o cariera in banking.



    Cerinte

    Pentru a perfoma in acest rol, ai nevoie de:
    - Studii superioare tehnice
    - Cursuri de Intretinere Cladiri
    - Experienta de minimun 5 ani
    - Experienta anterioara in domeniul managementului cladirilor si echipamentelor: 3 ani
    - Experienta in lucrul cu parteneri interni si externi
    - Experienta in administrarea contractelor cu tertii
    - Limbi straine: Engleza avansat
    - Cunostinte IT: MS Word, MS Excel, MS Project, PowerPoint, SAP
    - Cunoasterea regulilor locale si a procedurilor autoritatilor de control al cladirilor
    - Cunoasterea furnizorilor/contractorilor locali si a regulamentelor de bune practici a acestora
    - Cunostinte si expertiza cuprinzatoare referitor la sistemele cladirilor
    - Bune cunostinte de lucru privind sanatatea si securitatea muncii in cadrul mediului construit
    - C unostinte privind m anagementul furnizorilor
    - Cunostinte extinse ale altor discipline conexe, de exemplu: gestionarea spatiului, intretinerea cladirilor, regulamentele de bune practici referitoare la cladiri

    Responsabilitati

    In acest rol, responsabilitatile tale vor include:

    - Oferirea de sprijin in filtrarea / alocarea solicitarilor primite
    - Efectuarea inregistrarilor primare (mentenanta preventiva si corectiva, curatenie, utilitati, refacturari) pentru incintele si imobilele gestionate, utilizand sistemul de gestiune SAP conform solicitarilor primite
    - Furnizare rapoarte periodice cu privire la inregistrarile efectuate si oferire raspuns solicitarilor conform nevoilor departamentului
    - Initierea procesului de achizitie al serviciilor sau a unor bunuri in sistemul de gestiune SAP
    - Monitorizarea respectarioi clauzelor contractuale, precum si a celor stipulate in documente, aprobari si autorizatii
    - Elaborarea de rapoarte periodice si ad-hoc
    - Organizarea de sondaje periodice de testare a satisfactiei clientilor fata de serviciile oferite
    - Gestionarea reclamatiilor privind activitatea directiei
    - Optimizarea productivitatii in mod continuu prin dezvoltarea de noi metode de cooperare
    - Intretinerea bazei de date electronice in privinta operatiunilor legate de cladiri
    - Folosirea sistemului HelpDesk pentru a rezolva in cel mai scurt timp si corespunzator solicitarile din aplicatie