Team Leader - Italian team

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Allianz Worldwide Partners active.


Vezi toate job-urile Team Leader - Italian team active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Allianz Worldwide Partners
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.06.2016
    Scurta descriere a companiei

    Allianz Worldwide Partners (AWP) is part of Allianz SE and is represented by three different Allianz operating entities: Allianz Global Assistance (AGA), Allianz Global Automotive and Allianz Worldwide Care. Allianz Global Assistance is the world leader in travel insurance and assistance services. Allianz Global Automotive offers a diversity of extended warranty solutions for car manufacturer companies around the globe and Allianz Worldwide Care provides a global solution for world class international health insurances and services.

    Cerinte

    - Cunoasterea limbii Italiene la un nivel avansat (C1)
    - Experienta anterioara in coordonarea unei echipe de minim 5 persoane
    - Abilitati bune de comunicare
    - Abilitati de negociere
    - Orientare catre client
    - Da dovada de empatie si proactivitate

    Responsabilitati

    Conducerea si dezvoltarea serviciului, asigurand atingerea targeturilor cantitative si calitative avand urmatoarele indatoriri si responsabilitati (lista nu este exhaustiva dar le contine pe cele principale):
    - Responsabilitati manageriale (50% din timp)
    - Asigurarea calitatii si responsabilitatea pentru atingerea targeturilor serviciului (calitate si cantitate)
    - Monitorizare continua a performantei si suport corectiv pentru membrii echipei
    - Dezvoltarea si imbunatatirea continue ale proceselor operationale
    - Pregatira rapoartelor cand este nevoie si predarea lor la timp
    - Indrumarea noilor colegi in timpul trainingului teoretic si practic
    - Gestionarea profesionala a apelurilor si a mailurilor (50% din timp)
    - Corespondenta cu clientii in maniera politicoasa, asigurand un grad inalt de satisfactie
    - Participarea atenta si activa la trainingurile oferite de companie
    - Urmarirea instructiunilor date de catre Head of Customer Care (Italian) sau de managementul companiei