Customer Service Representative with German

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Customer Service Representative with German active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Lugoj
  • Actualizat la: 04.06.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Cerinte postului:
    - studii superioare (economice / tehnice) ;
    - cunostinte de limba Germana la nivel avansat;
    - experienta intr-o pozitie similara;
    - cunostinte solide MS Office - Excel;


    Reprezinta avantaj:
    - experienta in utilizarea unui program ERP;
    - cunostinte SAP;
    - experienta in departamente de vanzare/expeditie/logistica.

    Responsabilitati

    Descrierea postului:
    - comunica si pastreaza contactul cu clientii in vederea asigurarii livrarilor la timp;
    - contacteaza clientii pentru toate cerintele legate de produse noi, urmarind: preturi, timp de livrare, planificare, ambalare;
    - inregistreaza si urmareste comenzile clientilor din punct de vedere al datelor de livrare, cantitatilor, pret, conditiilor de plata in sistemul informatic;
    - stabileste actiunile necesare in vederea respectarii termenelor de livrare;
    - asigura si coordoneaza desfasurarea activitatilor de transport, pentru livrarile deja planificate;
    - gestioneaza cerintele clientului legate de cotatii pana cand pretul este stabilit;
    - lanseaza comenzile prototip in functie de cerintele clientilor si urmareste respectiv organizeaza expeditiile;
    - gestionarea contractelor comerciale pentru noi clienti / noi proiecte;
    - responsabil cu validarea preturilor de pe comenzile clientilor in functie de ofertele si contractele intocmite;
    - intretine datele in sistemul SAP (comenzile de la client, conditii comerciale, etc);
    - intocmeste situatii si rapoarte referitoare la performanta companiei in raport cu clientii;
    - rata de incidente logistice;
    - analiza costurilor exceptionale;
    - alte rapoarte referitoare la activitatea de livrare, transport, vama;
    - asigura buna functionare a sistemului de comunicare electronic cu clientii;
    - participa la activitatile de gestionare a schimbarilor (introducerea sau modificarea elementelor existente pe platforma deja existenta).

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Lugoj, Timisoara,

    Lugoj,

    Aplica fara CV
    Timisoara, Lugoj,