Specialist Achizitii Procese si Licitatii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UPC Romania active.


Vezi toate job-urile Specialist Achizitii Procese si Licitatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: UPC Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.09.2016
    Scurta descriere a companiei

    Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
    Suntem membri Liberty Global, liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu. Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei Upc România! Detalii pe www.upc.ro

    Cerinte

    Absolvent de invatamant superior tehnic si/ sau economic;
    Experienta solida ca achizitor de minim 3 ani (fluxul documentelor, evaluarea ofertelor complexe, a furnizorilor, managementul contractelor, controlul si raportarea activitatii);
    Experienta in utilizarea de solutii informatice din domeniul achizitiilor reprezinta un plus;
    Experienta anterioara in industria telecomunicatiilor constituie un avantaj;
    Orientare catre rezultat;
    Organizare, planificare si time management;
    Orientare catre client;
    Integritate si incredere.

    Responsabilitati

    Deruleaza si administreaza procesele de licitatie in domeniul privat conform politicii companiei (identificare si selectie furnizori pentru clientii interni ai companiei);
    Contribuie la redactarea documentatiei (caiete de sarcini) necesare organizarii si bunei desfasurari a evaluarii si selectiei furnizorilor;
    Proceseaza, conform graficului de derulare al licitatiilor, ofertele comerciale (bonitati financiare, preturi unitare) si faciliteaza colectarea evaluarilor tehnice;
    Intocmeste matricea de evaluare si selectie finala si prezinta celor implicati rezultatele procesului de licitatie in functie de criteriile de evaluare si selectie definite;
    Finalizeaza procesele de selectie furnizori prin participarea directa la negocierile aferente contractelor si monitorizeaza implementarea contractelor, inclusiv in aplicatiile de management al documentelor (revizuire, aprobare);
    Solicita oferte comerciale revizuite in procesul de negociere, conform procedurilor de achizitii si contractare in vigoare, urmarind obtinerea unor conditii comerciale si financiare cat mai convenabile organizatiei;
    Intocmeste si intretine baza de date a tuturor contractelor/ licitatiilor revizuite/ derulate in vederea optimizarii activitatilor de contractare;
    Participa la activitatea de centralizare a diferitelor tipuri de servicii/ utilitati/ achizitii la nivel de companie;
    Intocmeste rapoarte specifice si periodice legate de activitatile curente (status licitatii, savings, planing-ul licitatiilor, exceptii si aprobari aferente).