Analist Achizitii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Conex Distribution active.


Vezi toate job-urile Analist Achizitii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Conex Distribution
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 29.04.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie modernă cu 100% capital românesc şi o cifră de afaceri anuală de peste 47 milioane de euro, intregul profit realizat an de an fiind reinvestit in Romania.
    Încă din 2003, când ne-am înfiinţat, ne-am propus să ne impunem pe piaţa românească ca furnizor important de produse destinate autovehiculelor.
    În prezent deservim peste 6.000 de clienţi revanzători cu un portofoliu de peste 35.000 de coduri prin intermediul celor 17 reprezentanţe naţionale amplasate strategic. Participam la cele mai mari targuri de profil la nivel mondial şi exportăm produsele noastre în 29 de ţari de pe 4 continente. Construim şi promovăm branduri, peste 50% din cifra noastră de afaceri fiind realizată din brandurile proprii.
    Ca o dovadă a dezvoltarii rapide a companiei, echipa se extinde pe măsură. Suntem unul dintre cei mai mari angajatori din zona Moldovei, Conex totalizând un număr de peste 2000 de angajaţi în domeniul auto şi conexe: producţie industrială, cercetare şi dezvoltare, comerţ intern şi internaţional.
    Considerăm capitalul uman cel mai important activ al nostru, fiind cel care contribuie majoritar la plus valoarea activităţii noastre. Suntem orientaţi atât spre experienţa oamenilor dar şi spre tinerele generaţii de specialişti care aduc un suflu proaspăt echipei noastre

    Cerinte

    Cerinte:

    * Studii superioare;
    * Experienta in domeniul achizitiilor - constituie avantaj;
    * Limba engleza – nivel mediu-avansat;
    * Abilitati de analiza si sinteza;
    * Abilitati de comunicare si negociere;
    * Initiativa si responsabilitate;
    * Ms Office/ ERP.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    * Analizarea periodica a pietei si a furnizorilor ( preturi, servicii, portofoliu de produse, etc);
    * Gestionarea relatiei cu furnizorii de produse;
    * Dimensionarea stocurilor pentru produsele achizitionate in scopul optimizarii procesului de aprovizionare si al eficientizarii costurilor;
    * Intocmirea, plasarea, confirmarea si urmarirea comenzilor;
    * Verificarea calitatii produselor si serviciilor achizitionate;
    * Analizarea si intocmirea forecastului de achizitii;
    * Monitorizarea si implementarea conditiilor contractuale cu furnizorii;
    * Respectarea politicilor de achizitie stabilite la nivel de companie.

    Alte informatii

    Beneficii:

    * Pachet salarial motivant, corelat cu performanta;
    * Oportunitati de dezvoltare personala si profesionala;
    * Mediu de lucru dinamic, stimulativ.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Iasi, Pascani,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Iasi, Pascani,