Administrator Patrimoniu Cladiri

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Administrator Patrimoniu Cladiri active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Imobiliare - Real Estate active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Imobiliare - Real Estate
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.05.2016
    Scurta descriere a companiei

    BCR, o super echipa!

    In echipa BCR, oportunitatile profesionale disponibile sunt la fel de impresionante ca si portofoliul nostru extensiv de produse si servicii. Suntem scoala de banking pentru tinerele talente. Suntem rampa de lansare pentru spiritele curajoase si inovatoare. Si incununam cu succes cariere deja consacrate.

    Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania si include operatiunile de banca universala (retail, corporate & investment banking, trezorerie si piete de capital), precum si societatile de profil de pe piata leasingului, pensiilor private si a bancilor de locuinte.

    BCR este banca nr.1 în România după valoarea activelor (peste 15 mld EUR), banca nr.1 după numărul de clienţi şi banca nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principala instituţie cu care fac banking. Si tot BCR este numarul 1 in preferintele tinerilor care viseaza la o cariera in banking.



    Cerinte

    Cerinte:
    Studii superioare tehnice inginer constructor/ cadastru – diploma de licenta
    Vechime: minima in activitate: 3 ani in domeniul imobiliar (administrare proprietati imobiliare), cu accent pe documentatii cadastrale si legislatia aferenta
    Cunostinte (IT, limbi straine, know-how specific postului):
    Limbi straine: Engleza – avansat
    Cunostinte IT: MS Word, MS Excel, PowerPoint

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    Acorda suport de specialitate si monitorizeaza intocmirea documentatiilor tehnice cadastrale pentru cladirile si terenurile aflate in portofoliul companiei, in vederea clarificarii situatiei acestora in Cartea Funciara.
    Acorda suport de specialitate pentru clarificarea si rezolvarea oricaror probleme de cadastru identificate (inclusiv juridice) si monitorizeaza imobilele proprietatea companiei din punct de vedere al problemelor juridice si existentei litigiilor de proprietate.
    Ofera consultanta de specialitate in cazul in care se doreste comasarea sau dezmembrarea unor imobile.
    Propune diverse solutii tehnice cadastrale, geodezice, cartografice pentru imobilele din proprietatea companiei.
    Verifica masuratorile, schitele sau calculele privind suprafetele cladirilor si terenurilor solicitate de clientii interni.
    Participa la intocmirea comenzilor si caietelor de sarcini in vederea realizarii unor contracte cu firme autorizate in vederea realizarii documentatiilor tehnice cadastrale pentru intabularea imobilelor.
    Participa la diverse faze de executie si de receptie de lucrari cadastrale.
    Ofera asistenta in procesele de evaluare a proprietatilor imobiliare.
    Gestioneaza si actualizeaza documentatia tehnica referitoare la Cartea Constructiei pentru portofoliul de imobile in proprietate si inchiriate, in acest sens colectand documentele de la toate functiunile implicate, in vederea centralizarii acestora la Cartea Constructiei, conform prevederilor legale.
    Inventariaza si arhiveaza toate documentele referitoare la Cartea Constructiei in conformitate cu cerintele legale si reglementarile interne.
    Formuleaza solicitari si raspunsuri catre autoritati in legatura cu documentele de proprietate sau in legatura cu portofoliul de proprietati.