Consultant Retentie Clienti - Call Center Vodafone

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Consultant Retentie Clienti - Call Center Vodafone active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 26.05.2016
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte


    Esti comunicativ, dinamic si motivat sa lucrezi intr-o companie multinationala, alaturi de o echipa de profesionisti?

    - foarte bune abilitati de comunicare si relationare;
    - abilitati de convingere si negociere;
    - orientare catre client;
    si
    - bune abilitati de lucru pe calculator (Microsoft Office);
    - cunostinte de limba engleza – nivel mediu;
    - studii liceale finalizate cu diploma de bacalaureat;
    - experienta anterioara in call center / activitate in zona de vanzare minim 6 luni (constituie un avantaj).

    Responsabilitati


    - vei furniza informatiile solicitate de client, privind produsele si serviciile companiei;
    - vei construi, adapta si propune clientului o oferta de servicii cu scopul de a incheia cu succes procesul de vanzare/resemnare contract;
    -vei fi persoana de legatura intre client si companie;

    Alte informatii

    Descrierea companiei

    - Program de training platit (2 saptamani);
    - Flexibilitate in stabilirea programului de lucru (4h/6h/8h) , astfel incat sa ai timp si pentru alte activitati (facultate);
    - Lucrezi doar pana la 18:00 si zilele de week-end / sarbatorile legale sunt libere;
    - Pe langa salariu fix, exista plata variabila in functie de performanta (schema de comisionare)
    - Rampa de lansare catre alte pozitii din companie;
    - Activitate principala de outbound (sunam noi clientii);
    - Dezvoltarea abilitatilor de negociere si comunicare;
    - Participarea la cursuri/training-uri de vanzare
    - Mediu de lucru placut, colectiv tanar si entuziast
    - Telefon si abonament gratuit cu beneficii nationale nelimitate;