Business Client Support (call-center Vodafone)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Business Client Support (call-center Vodafone) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Brasov
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 26.05.2016
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Esti comunicativ, dinamic si motivat sa lucrezi intr-o companie multinationala, alaturi de o echipa de profesionisti?

    Daca ai:
    - foarte bune abilitati de comunicare si relationare
    - orientare catre client si identificare de solutii customizate
    - esti responsabil/a si capabil/a sa iei decizii
    - esti dornic/a sa te afirmi prin idei inovative

    si
    - motivatia de a invata lucruri noi
    - bune abilitati de lucru pe calculator (Microsoft Office)
    - capacitate foarte buna de asimilare a informatiilor
    - toleranta la stres si rezistenta la rutina
    - cunostinte de limba engleza – nivel mediu
    - studii liceale finalizate
    - disponibilitate pentru program de lucru in ture si in weekend

    Responsabilitati

    Atunci vei putea:
    - gestiona conturi corporate si vei dezvolta relatiille cu clientii existenti
    - oferi solutii problemelor ridicate de client
    - construi, adapta si propune clientului solutii personalizate

    Alte informatii

    Iti oferim:
    - Program de training (3-4 saptamani) ATENTIE: PROGRAM FULL-TIME
    - Oportunitatea de a-ti incepe cariera intr-o companie multinationala
    - Posibilitati de dezvoltare personala si profesionala
    - Program flexibil de 4,6,8 ore/zi (dupa terminarea trainingului)
    - Oferta financiara (salariu fix + comisioane) si mediu de lucru atractive