Suport tehnic - Relatii Clienti (Call-Center Vodafone)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Suport tehnic - Relatii Clienti (Call-Center Vodafone) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.05.2016
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    - foarte bune abilitati de comunicare si relationare
    - abilitati de convingere si negociere
    - orientare catre client
    - cunostinte software, hardware si internet
    - disponibilitatea unui training de 3-5 saptamani FULL - TIME
    - motivatia de a invata lucruri noi
    - bune abilitati de lucru pe calculator (Microsoft Office)
    - capacitate foarte buna de asimilare a informatiilor
    - toleranta la stres si rezistenta la rutina
    - cunostinte de limba engleza – nivel mediu
    - minim diploma de bacalaureat
    - disponibilitate pentru program de lucru in ture

    Responsabilitati

    - asiguri suport tehnic clientilor companiei
    - furnizezi informatiile solicitate de client privind produsele si serviciile companiei
    - procesezi reclamatiile clientului
    - oferi solutii problemelor ridicate de catre client

    Alte informatii

    Iti oferim:
    - Program de training (3-5 saptamani)
    - Oportunitatea de a-ti incepe cariera intr-o companie multinationala
    - Posibilitati de dezvoltare personala si profesionala
    - Program flexibil de 4,6 sau 8 ore/zi (dupa terminarea trainingului)
    - Oferta financiara (salariu fix + comisioane) si mediu de lucru placut
    - Telefon + abonament cu beneficii nationale nelimitate;