Agent Back Office (Call Center Vodafone Brasov)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Agent Back Office (Call Center Vodafone Brasov) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 26.05.2016
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Esti o persoana dinamica, atenta la detalii, orientata catre rezultate dar si experienta clientului? Iti doresti sa lucrezi intr-o companie multinationala, alaturi de o echipa de profesionisti?

    Te asteptam in echipa noastra daca:

    - ai cunostinte medii de utilizare PC;
    - ai un nivel minim de cunostinte de limba engleza;
    - iti place sa lucrezi in echipa;
    - esti flexibil in ceea ce priveste programul de lucru;
    - resposabilitatea si integritatea fac parte din valorile tale;
    - te adaptezi si inveti repede lucruri noi;
    - iti doresti o cariera intr-o companie multinationala.

    Responsabilitati

    Responsabilitatile acestui rol sunt:

    - Procesarea tuturor solicitarilor sosite prin canalele de comunicare agreate si rezolvarea acestora in termenul agreat si in maniera politicoasa si eficienta;
    - Asigurarea unui grad inalt de calitate in procesarea solicitarilor primite, conform standardelor de calitate si procedurilor de lucru agreate;
    - Furnizarea de informatii (telefonic sau prin email ) clientilor interni, cu scopul de a oferi sprijin in desfasurarea activitatii acestora;
    - Respectarea normelor de confidentialitate printr-un nivel ridicat de etica si integritate;

    Alte informatii

    Beneficii:
    - On job training;
    - Mediul de lucru atractiv in spatiu de birouri climatizat;
    - Program de lucru flexibil (norma de 8/6 ore, 5 zile saptamana, Luni - Duminica);
    - Telefon + abonament de serviciu cu beneficii nationale nelimitate;
    - Posibilitati de dezvoltare profesionala.

    Daca esti interesat de aceasta oportunitate, pentru a fi contactat, te rugam sa raspunzi la intrebarile din cadrul interviului online.