Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Office Assistant
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.Vezi toate job-urile Office Assistant active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | VEO Worldwide Services |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 02.09.2016 |
Remote work: | On-site |
VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.
Suntem o echipă tanără, proactivă și motivată de noi provocări profesionale, care caută un nou coleg dornic să investească în mod constant în cariera sa!
Candidatul ideal:
-cunoștințe de limbă engleză (minim B2) și franceză (minim B1);
-experiență de operare pachet Microsoft Office (preponderent Excel);
-foarte bune abilități de comunicare;
-capacitate de gestionare eficientă a timpului și de prioritizare a task-urilor în funcție de gradul de importantă și urgentă;
-capacitate de adaptare la un mediu dinamic și intreprinzător;
-disponibilitate la deplasare ocazionale în țara și în străinătate.
În echipa noastră vei avea următoarele responsabilități:
-gestionarea contractelor de muncă;
-programarea interviurilor și toate aspectele de back-office asociate acestora;
-realizarea task-urilor administrative corelate cu activitățile de training și coaching-inclusiv deplasări, cazări, diurne;
-menținerea relației între România si colaboratorii din Franța (calitate și proceduri);
-participarea la zilele de recrutare asociate proiectului.
Beneficii:
-formare la nivel național și internațional;
-reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist alături de o echipă dinamică și de succes;
-pachet salarial atractiv.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
People Specialist (Employee Services) BUCURESTI, Cluj Napoca, Iasi, Job national |
Raporteaza eroarea la