Office Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Office Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 02.09.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Suntem o echipă tanără, proactivă și motivată de noi provocări profesionale, care caută un nou coleg dornic să investească în mod constant în cariera sa!



    Candidatul ideal:
    -cunoștințe de limbă engleză (minim B2) și franceză (minim B1);
    -experiență de operare pachet Microsoft Office (preponderent Excel);
    -foarte bune abilități de comunicare;
    -capacitate de gestionare eficientă a timpului și de prioritizare a task-urilor în funcție de gradul de importantă și urgentă;
    -capacitate de adaptare la un mediu dinamic și intreprinzător;
    -disponibilitate la deplasare ocazionale în țara și în străinătate.

    Responsabilitati

    În echipa noastră vei avea următoarele responsabilități:
    -gestionarea contractelor de muncă;
    -programarea interviurilor și toate aspectele de back-office asociate acestora;
    -realizarea task-urilor administrative corelate cu activitățile de training și coaching-inclusiv deplasări, cazări, diurne;
    -menținerea relației între România si colaboratorii din Franța (calitate și proceduri);
    -participarea la zilele de recrutare asociate proiectului.

    Alte informatii

    Beneficii:
    -formare la nivel național și internațional;
    -reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist alături de o echipă dinamică și de succes;
    -pachet salarial atractiv.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Cluj Napoca, Iasi, Job national