Accounts Receivable with English

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Computer Generated Solutions Romania active.


Vezi toate job-urile Accounts Receivable with English active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Computer Generated Solutions Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.05.2016
    Scurta descriere a companiei

    Computer Generated Solutions (CGS) Romania face parte din compania americană Computer Generated Solutions (CGS) care a fost înființată la New York, în anul 1984. In România, CGS deține 4 sedii și aproape 3000 de angajați, fiind în prezent, cea mai mare companie de tip suport center din țară. Clienții CGS Romania sunt companii de renume mondial, multe dintre ele prezente în Top Forbes 500, firme de nivel european sau mari companii din România. Clienții străini deservesc consumatori din întreaga lume, asfel că angajatii CGS Romania câștigă experiență profesională lucrând cu piețe precum SUA, țări din Vestul și Centrul Europei etc.

    CGS Romania este atractivă pentru candidați datorită posibilitatilor de dezvoltare pe care le oferă oricărui angajat din cadrul companiei. 90% din echipa de management a companiei este formată din angajați care au promovat din interiorul companiei, dovedind că au abilitățile necesare pentru un post de team leader, quality assurance, project manager, trainer, recruiter, technical support nivel 2 etc. Un alt motiv pentru care compania a devenit atractivă pentru candidați se referă la training-urile si acțiunile de formare a noilor angajați își demonstrează abilitățile în timpul procesului de recrutare.

    Candidatul ideal pentru CGS este acela care, pe lângă competențele specifice job-ului, are dorința să învețe, să se dezvolte, să lucreze într-un mediu tânăr si dinamic. Aproximativ 95% dintre angajaţii CGS sunt absolvenți sau studenți ai unor instituții de învățământ superior.

    Pe lângă beneficiile financiare, un job în cadrul CGS Romania, le oferă angajatilor sai posibilitatea de a-și perfecționa abilitățile de a comunica într-o limba străina, prin interacțiunea directă cu vorbitori nativi, într-un mediu multicultural, dar și beneficiul de a lucra după un orar flexibil care permite, spre exemplu, continuarea studiilor. In plus, la nivelul fiecăruia dintre sedii, se organizează concursuri tematice între echipele fiecărui departament, în urma cărora angajații pot câștiga diverse premii, precum: sume de bani, gadget-uri sau chiar excursii în România sau în străinătate.

    Cerinte

    - General database skills.
    - General analytical skills.
    - Demonstrated oral and written communication skills.
    - Demonstrated knowledge of leasing concepts, principles and practices.
    - Demonstrated organization and time management skills.
    - Demonstrated negotiating and influencing skills.
    - Communication
    - Flexibility & Change Orientation
    - Service Focus
    - Teamwork
    - Negotiating/Influencing
    - Results Orientation

    Responsabilitati

    Takes ownership of all assigned vendor/dealer account relationships to become the point of contact for sales and vendor counter-part as well as for all asset management issues, questions or requests.
    - Monitors lease expiry dates, carries out EofL management negotiations with customers on options for return, extension or purchase at the end of lease term.
    - Responsible for analysis and automation of asset reporting in order to provide on demand access to asset data throughout the organization.
    - Updates databases and systems to provide complete and concise asset management documentation.
    - Assists in data flows through company systems into format ready for both internal processing requirements and external use for customers.
    - Provides regular updates on EofL account activities to customer and internal staff.